opdater
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 08-04-04 00:26

når jeg haver lavet en lille submit knap som hedder "opdater" hvordan får
jeg den så skal at opdatere hele siden når der bliver klikket på det?

Kan det lade sig gøre i html eller skal jeg over i php (som jeg koder i) ?

Mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-04 00:49

"Rune Thougaard Kristensen" <spam@rtk-design.dk> skrev :

>når jeg haver lavet en lille submit knap som hedder "opdater" hvordan får
>jeg den så skal at opdatere hele siden når der bliver klikket på det?

<form>
<input type=button value="Opdater"
onclick="window.location.reload()">
</form>
--
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-04 06:09

Rune Thougaard Kristensen skrev:

>når jeg haver lavet en lille submit knap som hedder "opdater" hvordan får
>jeg den så skal at opdatere hele siden når der bliver klikket på det?

Skal siden bare genhentes fra serveren? Eller hvad er der ændret
på den og hvordan?

--
Bertel

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 08-04-04 12:05

> Skal siden bare genhentes fra serveren? Eller hvad er der ændret
> på den og hvordan?

Jeg er i gang med at lave et link system, og når linket er tilføjet skulle
jeg bare bruge en knap til at opdatere siden så man kunne se det link der
blev oprettet

Mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-04 19:46

> [...]

>jeg bare bruge en knap til at opdatere siden så man kunne se det link der

Det kan vel gøres med ren HTML:

<form action="sammesideengang.til">
<input type="submit" value="Opdatér siden">
</form>

Actionfilnavnet skal bare være det rå navn på filen.

--
Bertel

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-04-04 08:34

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det kan vel gøres med ren HTML:
>
> <form action="sammesideengang.til">
> <input type="submit" value="Opdatér siden">
> </form>

Kan man egentlig både ved ovenstående og med javascriptmetoden risikere
at den lokale browser bare snupper sin cache-kopi?

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-04-04 15:35

Jesper Brunholm skrev:

>Kan man egentlig både ved ovenstående og med javascriptmetoden risikere
>at den lokale browser bare snupper sin cache-kopi?

Ja, det er muligt. Jeg ved det ikke, men måske kan Rune sige os
det?

--
Bertel