content i "meta name"?
Fra : Froggy

Dato : 05-04-04 08:27

- er lige stødt på denne linie i et par html-sider, som jeg kun skal lave et
par grafiske ændringer på, men undrer mig lidt over:

- selvom det ikke er en linie, jeg skal pille ved denne gang, så vil jeg
meget gerne kunne forstå den. Det undrer mig lidt, at IE ikke er med - eller
er det blot I'et bag Win95; ?

- er der nogen, der kan "oversætte" den for mig?
- og / eller kender en hjemmeside med gode forklaringer på de forskellige
muligheder i "meta name".

- er der nogen speciel grund til at skrive GENERATOR med store bogstaver?

--
Froggy
Der er bedre at vide meget om lidt

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-04 09:36

"Froggy" <froggy51@despammed.com> escribió en el mensaje
> [...]
>
> - selvom det ikke er en linie, jeg skal pille ved denne gang, så vil jeg
> meget gerne kunne forstå den. Det undrer mig lidt, at IE ikke er med -

Det er blot en angivelse af hvilket program der er blevet brugt til at lave
siden. Linien har ingen praktisk funktion andet end at reklamere for en
bestemt editor. Der er altså ikke tale om borwsers.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Froggy

Dato : 05-04-04 14:30

"Lars Hoffmann" skrev:
> [...]
> siden. Linien har ingen praktisk funktion andet end at reklamere for en
> bestemt editor. Der er altså ikke tale om borwsers.

Åh, selvfølgelig - (hvor dumt) - men tak!