Nyt forum på nettet
Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 18:55

Hai der all :) sider og er ved at lave et FreeProcekt til folk noget ala
experten :) dog er dette mere bruger venligt da der ikke er point med i det
:) så folk gør det helt af egen vilige

mit mål er er få fleger folk til at buruge coding, webdesing osv... inde for
web :) håber der er mange der vil være med i dette ent post jers mening om
dette

eller vis i gerne vil være med til at styre en sektion så sig til :)

Siden kan findes på www.forum.css-school.dk

//Daniel Kejser

Fra : from south

Dato : 04-04-04 19:22

Hej Daniel.
"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mening om
> dette
>
> eller vis i gerne vil være med til at styre en sektion så sig til :)

Jeg er ikke helt med på den, er dit formål at lære noget? at lære andre
noget? er det ris eller ros?
Jeg måtte hente en 28 tommer skærm for at læse alle kodefejlene. Mvh
Knud

Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 19:36

kode fejlen ???? der er da igen....

og det er til ander folk der gerne vil ha hjælp :)

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 04-04-04 19:49

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev i en meddelelse
> kode fejlen ???? der er da igen....

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.forum.css-school.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

/Tobias

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-04-04 19:53

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev :

>[topsvar + megalangt bundcitat fraklippet]

Læs venligst

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Iøvrigt havde news:dk.opslag.internet været et bedre sted til dit
indlæg, debatgrupperne er ikke beregnet til opslag.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-04-04 21:05

Daniel Kejser <sutmin@om1time.dk> skrev:

> kode fejlen ???? der er da igen....

http://htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.forum.css-school.dk&warnings=yes&spider=yes

spytter ellers 300 sider ud, så der er noget at gå i gang med.

> og det er til ander folk der gerne vil ha hjælp :)

Det er en forudsætning at du kan lave dig egen kode korrekt før
du forsøger at hjælpe andre.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 22:10

hmmmm som sagt det er ikke min code det er www.phpbb.com 's da jeg er
fordovn til at code sådan et system selv

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-04-04 22:15

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev :

>hmmmm som sagt det er ikke min code det er www.phpbb.com 's da jeg er
>fordovn til at code sådan et system selv

....og for doven til at citere efter netiketten, selvom du er
blevet opfordret til det.

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-04-04 23:47

Daniel Kejser <sutmin@om1time.dk> skrev:

> det er ikke min code det er www.phpbb.com

Det kan der også rettes op på. Vil du virkelig have at nogen skal
tage dig seriøst med sådan en kode?

Det du præsenterer på http://www.neonman.dk/referencer.php er da
ikke meget bedre, vil du også skylde skylden på andre her?

Fra : Daniel Kejser

Dato : 05-04-04 07:02

hvad menner du med at det på min side ikke er rat maget beder ?

syndes da heller ikke du skal prale med http://html-faq.dk den er da heller
ikke for godt lavet vis du hentyder til mit design eller de designes jeg
laver.....

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-04-04 09:51

Daniel Kejser wrote:
> [...]
>
> syndes da heller ikke du skal prale med http://html-faq.dk den er da
> heller ikke for godt lavet vis du hentyder til mit design eller de

http://html-faq.dk - og http://hjemmesideskolen.dk - har vi (Allan Vebel
og undertegnede) bevidst tilstræbt et enkelt design uden fancy effekter. Men
modsat de sider, du producerer, er koden 100% valid, ligesom vi bestræber os
på at teksterne er skrevet i et forståeligt sprog og uden
meningsforstyrrende stavefejl.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : from south

Dato : 05-04-04 10:57

Hej Erik.
"Erik Ginnerskov" <egin@spam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
bestræber os
> på at teksterne er skrevet i et forståeligt sprog og uden

Jeg tror ikke drengen behøver flere forklaringer. I har vist forklaret
hvad det går ud på, men jeg tror ikke han fatter et ord. Forsæt med
jeres gode arbejde. Hilsen Knud

Fra : Froggy

Dato : 05-04-04 14:26

"Daniel Kejser" skrev:
> hvad menner du med at det på min side ikke er rat maget beder ?

Lad være med at slås herinde...

-en ting er kode - og den er selfølgelig vigtig, men det værste på din
forside (gad simpelthen ikke kigge på mere) er de mange stavefejl.

Sådan en side vil de fleste ved første besøg (som nok vil blive det eneste),
overhovedet ikke tage alvorlig.

Med så mange fejl, der måske skyldes ordblindhed eller at dansk ikke er dit
oprindelige modersmål, må du enten få hjælp til stavningen -eller opgive dit
projekt.
Som det er nu, vil det være spild af tid, at fortsætte.

--
Froggy
Der er bedre at vide meget om lidt

Fra : John

Dato : 05-04-04 15:30

Daniel Kejser <sutmin@om1time.dk> skrev bla:
> hvad menner du med at det på min side ikke er rat maget beder ?

Hej Daniel
Du har jo indrømmet at kodning ikke er din stærke side, og det er også helt
fint med mig , så længe det ikke er bestillingsarbejde, men en privat side.
Ses siden pænt i gængse Browsere så er det det. (min personlige mening)

> syndes da heller ikke du skal prale med http://html-faq.dk den er da
> heller ikke for godt lavet vis du hentyder til mit design eller de
> designes jeg laver.....

Ovenstående sider er vel lavet primært for at vi kan hente hjælp til
fremstilling af sider, og skal således ikke være andet end det er, nemlig
overskueligt, og uden fancy grafik med mere. Nem at gå til og selvfølgelig
oplysende.

Er lidt ked af at skulle sige det også, men du har så mange stavefejl på
dine sider at man tror det er løgn.
Jeg er godt klar over at du er ordblind, og det må være skide irriterende
ikke selv at kunne rette fejlene.
Jeg har desværre ikke tid, men mon ikke du evt herinde på news kan finde en
venlig sjæl der kan læse korrektur på dine sider.

En anden ting er din netetikette.
Du er blevet opfordret til at følge den ved bla at fraklippe det du ikke
svarer på og så svare under det du citerer.
Bemærk hvorledes andre svarer.
læs mere her news:dk.admin.netikette

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-04 15:36

"John" <j@jp-web.INVALID> skrev :

>læs mere her news:dk.admin.netikette

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html mener du
formentlig.
--
Knud

Fra : John

Dato : 05-04-04 15:45

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev bla:

> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html mener du
> formentlig.

Ja da undskyld

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-04-04 21:01

Daniel Kejser <sutmin@om1time.dk> skrev:

> hvad menner du med at det på min side ikke er rat maget beder ?

Prøv at validere dine sider, så ved du hvad jeg mener.

> syndes da heller ikke du skal prale med http://html-faq.dk

Det er i det mindste valid kode, se:

http://htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fhtml-faq.dk%2F&warnings=yes&spider=yes

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-04-04 20:02

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> posting:

>Hai der all :) sider og er ved at lave et FreeProcekt til folk noget ala
>experten :) dog er dette mere bruger venligt da der ikke er point med i det
>:) så folk gør det helt af egen vilige

Gammelt forum på nettet: Usenet.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-04-04 20:11

Daniel Kejser escribió / skrev

> Hai der all :) sider og er ved at lave et FreeProcekt til folk
> noget ala experten :) dog er dette mere bruger venligt da der ikke
> er point med i det
>:) så folk gør det helt af egen vilige

D mener ligesom her på usenet?
Din spam er ikke velset. Opslag bør kun foretages i dk.opslag og
tilhørrende undergrupper.

FUT: dk.admin.netikette

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en