Google.com højere placering???
Fra : Mike Toxværd

Dato : 30-03-04 21:04

Hej..

Har i nogle gode tips til en højere placering på google?

- Min side: soucecodes.users.whitehat.dk

- jeg har dog også en side som hedder:
sourcecodes.users.whitehat.dk (med r)

der er kun ét meta tag på som går videre til
soucecodes.users.whitehat.dk som hedder Refresh.

og alligevel er den øverst og den anden kan jeg næsten slet ikke
finde...! jo kun hvis jeg skriver:
site:soucecodes.users.whitehat.dk

Tak på forhånd!

Mvh

Mike Toxværd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 31-03-04 08:11

Mike Toxværd wrote:
> [...]
> soucecodes.users.whitehat.dk som hedder Refresh.
>
> og alligevel er den øverst og den anden kan jeg næsten slet ikke

Hvor lenge er det siden du la ut sidene? Mine nye sider begynte å komme inn
etter tre dager, etter 12 dager var 37 sider inne i Google. Men det er ennå
over 600 igjen...

http://soucecodes.users.whitehat.dk:
Det er ikke så mye tekst på hver side ennå, kanske du får bedre plassering
når artiklene er på plass.

http://www.soucecodes.users.whitehat.dk kunne trenge en <h1>, kanskje bruke
logoen til dette.

Du kan jo melde inn sidene her http://www.google.com/addurl.html hvis du
ikke har gjort det allerede.

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.no.net/ingernet/

Fra : Per Rasmussen

Dato : 31-03-04 08:45

Mike Toxværd wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej..
>
> Har i nogle gode tips til en højere placering på google?
>

> Tak på forhånd!
>
> Mvh
>
> Mike Toxværd

Er der nogen rimelighed i at man skal kunne få en højere
placering til sine sider end andre har.

PerR

Fra : Per Christoffersen

Dato : 31-03-04 12:53

"Mike Toxværd" <t0x23@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Har i nogle gode tips til en højere placering på google?

Det vil hjælpe lidt, hvis du skriver hvilke ord det er du søger på

/Per

Fra : Mike Toxværd

Dato : 31-03-04 17:46

Sourcecodes & Articles osv.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-04 18:13

Mike Toxværd <t0x23@msn.com> skrev :

>Topsvar og bundcitat fraklippet.

Du vedbliver med at overtræde retningslinjerne for brug af
nyhedsgrupper, både de alm. og dem html.dk har.

Selvom du venligt er blevet gjort opmærksom på at din svarteknik
er dårlig.

Læs
http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp
under »Gælder der nogle regler for nyhedsgrupperne?«

Vedbliver du med at gøre det, så ender det med at folk mister
lysten til at hjælpe dig.

med venlig hilsen
Knud

Fra : from south

Dato : 31-03-04 19:09

Hej Mike.
> Hej..
>
> Har i nogle gode tips til en højere placering på google?
>
> - Min side: soucecodes.users.whitehat.dk

Nu er din side jo ikke særlig smart at søge på, havde du en <h1> med
noget fornuft, så ville det hjælpe. Hvis jeg søger på Google kunne det
være" den gode hjemmeside" " ud og se med DSB" og ikke som du skriver "
&nbsp;» Content " . Mener du der er mange som søger på den slags
pladder? Mvh Knud