tæller
Fra : Jørgen

Dato : 27-03-04 22:35

er der nogen der vil fortælle mig hvordan man laver en tæller på sin
hjemmeside, så man kan se hvor mange der har været derinde.
På forhånd tak
Jørgen

Fra : Britt Malka

Dato : 27-03-04 22:57

On Sat, 27 Mar 2004 22:34:41 +0100, "Jørgen" <js3@c.dk> wrote:

>er der nogen der vil fortælle mig hvordan man laver en tæller på sin
>hjemmeside, så man kan se hvor mange der har været derinde.

Du kan få en færdig tæller mange steder fra, bl.a. www.peak.dk

Vil du selv lave den?
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Jørgen

Dato : 28-03-04 09:29

Tak for hjælpen
1000 knus

Jørgen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-03-04 16:21

"Jørgen" <js3@c.dk> skrev

> er der nogen der vil fortælle mig hvordan man laver en tæller på sin
> hjemmeside, så man kan se hvor mange der har været derinde.

Ud over den eksterne tæller, som Britt foreslog, eller flere andre
tilsvarende muligheder, kan du sikkert få en via din
netudbyder/webhotelvært. Kig på vedkommendes hjemmesides supportsider eller
kontakt supportafdelingen hos denne og spørg.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin