Åben en .htm med CSS.
Fra : Klaus Christensen

Dato : 25-03-04 17:47

Jeg vil gerne vise en .htm side på min index.htm. Det er min menu
som ligger i sin egen .htm fil.

HER SKAL DER VÆRE NOGET KODE TIL AT ÅBNE MENU.HTM

Jeg mangler noget kode til mellem mine div...

På forånd tak!

Mvh Klaus Christensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 19:03

Klaus Christensen <klaus@haandboldzonen.dk> skrev :

>Jeg vil gerne vise en .htm side på min index.htm. Det er min menu
>som ligger i sin egen .htm fil.

Det kan du ikke med css og det er heller ikke det css er beregnet
til.

Css er beregnet til formatering, angivelse af farver osv.

Såfremt du har mulighed for det på dit webhotel, så kan du bruge
serverside, ssi, asp eller php til at inkludere indhold,

På html.dk er der en guide til at gøre det med ssi og asp.

Ellers spørg i en af serversidegrupperne efter hvad du har
mulighed for.

Evt. kan du bruge <iframe> til at inkuldere indhold med, der er
sikkert også en guide på html.dk til det.
--
Knud