Namo Webeditor
Fra : Jens Dahlgaard

Dato : 25-03-04 13:39

Hej. Hvor i Danmark kan man købe Namo Webeditor?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 17:49

http://www.prosoft.dk/master.asp?lan=dk
--
Knud

Fra : John

Dato : 25-03-04 19:59

Jens Dahlgaard <jens@dahlgaard-dahlgaard.dk> skrev bla:
> Hej. Hvor i Danmark kan man købe Namo Webeditor?

Lige som dit ? er en smule OT i denne gruppe, så er mit svar lige så
Har på et tidspunkt haft en trial version af subjekt, og det er efter min
mening ikke værd at ofre penge på.
Laver en totalt dårlig kode, så må jeg foreslå dig at du køber enten
FrontPage2003 eller dreamweaver MX hvis du absolut vil have en røvsygwyg
editor.
Kender desværre ikke priserne på ovenstående, men mon forskellen er så
voldsom

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 25-03-04 20:01

Hej Jens.
"Jens Dahlgaard" <jens@dahlgaard-dahlgaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvor i Danmark kan man købe Namo Webeditor?

Hos www.prosoft.dk som også Knud Gert skriver, bor du på Sjælland så kør
selv til Ringsted, det er et par søde damer med god behandling som
sælger dig en CD med programmet. Skal du lave hjemmesider? så lad være
at købe det, hent et par gratis programmer på nettet, lav en god kode og
dine sider bliver bare ti gange bedre, både for dig selv og for os som
gerne vil se din side. Mvh Knud

Fra : Jens Dahlgaard

Dato : 26-03-04 09:59

Hvilke gratis-programmer kan du anbefale og hvor kan de findes?

Fra : from south

Dato : 26-03-04 10:25

Hej Jens.
> Hvilke gratis-programmer kan du anbefale og hvor kan de findes?

Prøv http://www.notetab.com/download.php eller http://www.stoneware.dk/
eller http://www.tsw.dk/ disse programmer er gratis for private, og
ganske gode. Du kan finde mange flere hos Html.dk som du sikkert også
har set. Mvh Knud