Billeder til Web-side
Fra : Anders

Dato : 24-03-04 06:12

Hej

Jeg søger et smalt aflangt billede med en mennesker på (gerne sort/hvid) til
min web-side.

Kan nogle hjælpe med hvor jeg kan downloade det fra. Iøvrigt også gerne
mange andre billeder?

håber på svar.

mvh anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-03-04 08:52

"Anders" <andersgl@tiscali.dk> escribió

> Kan nogle hjælpe med hvor jeg kan downloade det fra. Iøvrigt også gerne
> mange andre billeder?

Prøv at søge på:
http://www.google.com/imghp

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 24-03-04 09:38

Anders skrev:

> Jeg søger et smalt aflangt billede med en mennesker på (gerne sort/hvid)
> til min web-side.
>
> Kan nogle hjælpe med hvor jeg kan downloade det fra. Iøvrigt også gerne
> mange andre billeder?

http://polfoto.dk/ (koster dog penge, men det er jo rimeligt nok -
fotograferne skal have deres del).

--