placering af <div>
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 21:58

Hej NG

Jeg har et problem!
Jeg vil gerne have placeret to div'ere ved siden af hinanden, inde i en
anden div.

Jeg har en tegning her: www.emilius.dk/eks/

Div 0 er stylet:
text-align:center;width:770px;margin-left:auto;margin-right:auto;
Div 1+2 skulle meget gerne placeres som på billedet (ikke 100%), men
hvordan?
Float virker ikke, for så overskrider de bare Div 0.

Nogen, der gider hjælpe?
--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-03-04 22:48

Brian Emilius escribió / skrev

> Float virker ikke, for så overskrider de bare Div 0.

Hvad med denne:
http://www.kreadonia.com/stuff/

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 24-03-04 00:23

Brian Emilius wrote:

> Jeg vil gerne have placeret to div'ere ved siden af hinanden, inde
> i en anden div.
[snip]
> Float virker ikke, for så overskrider de bare Div 0.

Det burde sagtens kunne lade sig gøre med floats, f.eks.:

<http://www.daimi.au.dk/~zoolook/webdesign/divproblem.html>

Du er også velkommen til at kigge på

<http://www.daimi.au.dk/~zoolook/webdesign/floating.html>
<http://www.daimi.au.dk/~zoolook/webdesign/floating2.html>
<http://www.daimi.au.dk/~zoolook/webdesign/floating3.html>

for inspiration.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/