Floatet menu
Fra : Lars Olesen

Dato : 21-03-04 10:36

Jeg sidder og bøvler lidt med:

http://www.legestue.net/websites/monaskim/index.php?pid=171

Jeg har en topmenu, som er floatet, og som udnytter Martin Hintzmanns
mhaList-menu. Hvis jeg ikke sætter clear: both; på div#content, så
starter div#content efter den venstrestillede menu, og det ser jo dumt
ud :) Hvis jeg derimod sætter clear: both; på, så starter content først
efter selv de skjulte menupunkter (og det er jo ikke meningen).

Hvordan er det nu lige man løser sådan en udfordring?

--
Lars Olesen
Konkurrence på <http://www.fodboldenslegestue.dk>

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 21-03-04 13:40

Lars Olesen wrote:
> [...]
> efter selv de skjulte menupunkter (og det er jo ikke meningen).
>
> Hvordan er det nu lige man løser sådan en udfordring?

Du kan absolute positionere "gnav" og sætte dens height på "content"
margin-top.

Hintzmann c",)

Fra : Lars Olesen

Dato : 21-03-04 13:49

Martin Hintzmann Andersen wrote:

> Du kan absolute positionere "gnav" og sætte dens height på "content"
> margin-top.

Det virker super i IE og Mozilla, men Opera er ikke alt for glad for den
løsning. Her gemmes Forside-knappen pludselig og resten af knapperne
står under hinanden - naturligvis med de skjulte knapper skjult