Flere forms i samme program.
Fra : Polle

Dato : 05-01-01 13:00

Hej.

Jeg er ny i JAVA og undre mig over hvorfor jeg ikke kan lave MDI
applikationer - hvis man kan hvordan gør man??

Samtidig er der et problem hvis jeg har flere forme i samme applikation,
hvis jeg lukke form 2 lukker applikationen, Hvorfor??

Jeg bruger MS Visual J++ 6,0, fundes der et bedre Java program??

mvh.

Polle

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 05-01-01 14:33

In <4Ki56.5950$%c2.202082@news010.worldonline.dk> "Polle" <tl@jdpas.dk> writes:

>Hej.

>Jeg er ny i JAVA og undre mig over hvorfor jeg ikke kan lave MDI
>applikationer - hvis man kan hvordan gør man??

Maaske er det bare mig, men hvad er "MDI" ?

>Jeg bruger MS Visual J++ 6,0, fundes der et bedre Java program??

Ja, alle andre. J++ er ogsaa opgivet af Micro$oft.

Mvh
Martin

Fra : muzakker

Dato : 11-01-01 20:53

Hej

DEt kan du også. Du skal kigge på JInternalFrame og JDesktopPane i
javax.swing

mvh flemming