mozilla og Outlook Express
Fra : steffen martin

Dato : 28-04-04 17:15

Hej Gruppe

Selvom det lyder weird vil jeg gerne stadig bruge min Outlook Express som
1'ste mail selvom jeg browser rundt på nettet med Mozilla. Men hver gang jeg
vil sende en mail med et klik fra. f.eks. en hp får jeg Mozillas mailprog.
op. Kan jeg indstille Mozillaen til at tage min Outlook istedet og hvordan?

Takker

Steffen

--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.dk

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 28-04-04 17:24

Den 28-04-2004 18:14, skrev steffen martin:
> [...]
> op. Kan jeg indstille Mozillaen til at tage min Outlook istedet og hvordan?

Jep, det kan du. Det er besvaret for nyligt:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&selm=c5ghom.3vvi2jl.1%40news.inquest.dk

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Henrik Gemal

Dato : 28-04-04 17:24

steffen martin wrote:
> [...]
> op. Kan jeg indstille Mozillaen til at tage min Outlook istedet og hvordan?

Du kan evt bruge Launchy:
http://gemal.dk/mozilla/launchy.html

Ellers sæt følgende boolean pref via about:config:
"network.protocol-handler.external.mailto"
til "true"

--
Henrik Gemal
Mozilla Dude

Fra : Martin Poulsen

Dato : 28-04-04 17:28

http://makeashorterlink.com/?H62722728

--
Martin

Fra : steffen martin

Dato : 28-04-04 17:54

"Martin Poulsen" <t0gv1t902@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> http://makeashorterlink.com/?H62722728
>
> --
> Martin

Jeg er ikke så god til at finde de ting I nævner:

>boolean pref via about:config:
>"network.protocol-handler.external.mailto"
>til "true"

Hvor finder jeg about:config?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-04-04 17:58

On Wed, 28 Apr 2004 18:53:57 +0200, "steffen martin"
<steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote:

>Hvor finder jeg about:config?

about:config indtaster du bare i din adresselinje (samme sted, som du
fx ville have indtastet www.google.dk :)

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: "Der er et yndigt land" (og ikke "Det er et yndigt land")

Fra : steffen martin

Dato : 28-04-04 19:19

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> about:config indtaster du bare i din adresselinje (samme sted, som du
> fx ville have indtastet www.google.dk :)
>
> --
> - Peter Brodersen

Fint,
men der har jeg ikke: network.protocol-handler.external.mailto liggende.
Hvor kan den være smuttet hen?

vh
Steffen

Fra : Henrik Gemal