At slå JavaScript fra i MS Explorer - hvor~
Fra : Jakob Munck

Dato : 26-04-04 06:31

Jeg har fået at vide, at man kan slå JavaScript fra i MS Explorer, således
at browseren ikke reagerer på kode i dette format.

Hvordan gør man det?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Martin Poulsen

Dato : 26-04-04 08:50

http://www.google.com/search?q=disable+javascript+internet+explorer

--
Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-04-04 09:30

Jakob Munck skrev:

> Jeg har fået at vide, at man kan slå JavaScript fra i MS
> Explorer, således at browseren ikke reagerer på kode i dette
> format.

For IE6:

Funktioner => Internetindstillinger => Sikkerhed => Zonen Internet
=> Brugerdefineret Niveau => Afsnittet "Script" (de tre nederste
indstillinger)

"Active Scripting" er MS-betegnelsen for javascript.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jakob Munck

Dato : 26-04-04 12:23

Tak skal I have.

v.h.
Jakob

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 26-04-04 19:09

"Jakob Munck" <j.munck_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået at vide, at man kan slå JavaScript fra i MS Explorer, således
> at browseren ikke reagerer på kode i dette format.

Men hvorfor vil du slå det fra?
Det vil jo hindre dig i at benytte en lang række hjemmesider.

Med venlig hilsen
Tobias