IE 6 - Kan ikke vise side / åbne link i JP
Fra : Archangel

Dato : 19-04-04 21:20

Hejsa

Jeg har lidt af et sjovt problem. En kammerat oplever at når han
klikker på artiklerne i JP, fremkommer der en side hvori der står
"Siden findes ikke. Du dirigeres tilbage til forsiden om 10 sekunder.
Beskeden er underskrevet JP selv, og fremkommer ved alle link i JP.
Alle andre steder på nettet, f.eks. andre aviser er der ingen
problemer, det er umiddelbart kun JP. Ved kontrol med anden pc'er
kommer linksene fint frem, altså er det ikke fordi JP er neden
(problemet har i øvrigt stået på i en lille uges tid)

Jeg tror selv at problemet er opstår i forbindelse med at IE har været
hijacket (fandt en flok programmer da jeg kørte scredder). Jeg syntes
selv at jeg har været omkring de fleste ting, men er nu løbet tør for
ideer, så please help Alle ideer, muligheder etc modtaget med
kyshånd.

Styresystem = Windows XP
IE = 6
Alle sikkerhedsopdatering, patches etc. fra MS er kørt på, senest den
19/4.
Jeg har dog ikke forsøgt med anden browser endnu, men dette er det
næste jeg prøver. men alligevel, ideer???

Takker på forhånd...

Arch...