Internet explorer problem
Fra : Khan

Dato : 19-04-04 12:01

Hej
Jeg har en spøjs sag. Jeg anvender et eksternt program
til at søge info. Når jeg er logget på fra een maskine
virker programmet perfekt - når jeg er logget på en
anden virker det ikke.

Jeg bruger samme søgekriterier - 1234 og ikke andet
i begge søgninger. Såvidt jeg kan se er begge maskiners
explorer sat ens op.

Er der nogen der har en ide til fejlsøgning?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-04-04 12:35

Khan skrev:

> Jeg har en spøjs sag. Jeg anvender et eksternt program
> til at søge info.

Hvilket eksterne program? Er det et netbaseret program (som har en
webadresse) eller et program installeret på maskinen?

Er samme version af programmet lagt ind på begge maskiner?

> Er der nogen der har en ide til fejlsøgning?

Start med at fortælle præcis hvilke programmer der er tale om. Hvis
der er webadresser der indgår i søgningen, må du også meget gerne
bringe dem her.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Khan

Dato : 19-04-04 19:54

Hej

Det er et rent internet program, der er intet installeret.

Man logger på med bruger id og kodeord, og det er
samme brugerid og kodeord jeg anvender i begge
tilfælde.

Programmet kræver at man er kunde hos programejeren,
så jeg kan ikke bare henvise til programmet.

MvH
Khan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-04-04 23:11

Khan skrev:

> Man logger på med bruger id og kodeord, og det er
> samme brugerid og kodeord jeg anvender i begge
> tilfælde.

Logger tjenesten dit ip-nummer? I så fald kan den måske blokere for
andre numre end det du loggede på fra i første omgang.

> Programmet kræver at man er kunde hos programejeren,
> så jeg kan ikke bare henvise til programmet.

Du kan selvfølgelig ikke videregive dine brugeroplysninger, men du
må vel godt linke til programmet?

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Khan

Dato : 15-06-04 13:24

Hej igen

Næh ikke engang henvise til leverandøren.

Nå uanset hvad, så har jeg fundet fejlen.

Programmet ligger i forskellige sprogversioner
og ikke alle versioner har al data med.

Når du een gang har været logget på mere end et
sprog SKAL man vælge det rigtige sprog da programmet
ellers vælger frit fra de muligheder der er, og dermed er
der ingen garanti for at man får det "rigtige" sprog.

Så nu har de alle fået strenge ordrer på at huske at vælge det rigtige
sprog.

Tak for alle inputtene.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-06-04 13:40

Khan skrev:

> Nå uanset hvad, så har jeg fundet fejlen.

Tilykke med det.

> Tak for alle inputtene.

Velbekomme. Hvis du også en anden gang gerne vil have inputs, vil
jeg foreslå dig at læse min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen