Mozilla
Fra : Heidi Jensen

Dato : 10-04-04 19:05

Hej

Jeg har desvære glemt hvordan jeg lige gør Mozilla lidt smartere... Så den
istedetfor at være med farver bliver sort/hvid, fra standard til modern....
Ved I hvad jeg mener? :0)

Venlig Hilsen/Best Regards
Heidi Jensen
beardie@mail.dk
www.hot-newlife.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-04 22:56

Heidi Jensen skrev:

> Jeg har desvære glemt hvordan jeg lige gør Mozilla lidt
> smartere... Så den istedetfor at være med farver bliver
> sort/hvid,

Jeg har aldrig set Mozilla i sort/hvid - er det et tema (skin) du
tænker på?

> fra standard til modern....

Hvis det bare drejer sig om at skifte fra standardudseendet (a la
Netscape 4 - suk), til temaet "modern", så kan det fx gøres på
denne måde:

Menuen view => Apply Theme => Modern
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-04-04 08:53

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev:

>[...] (a la Netscape 4 - suk) [...]

Ork, den er skam stadig højaktuel. Alt om Datas nye særnummer
"Fremtidens pc" har 4.51 DK på den medfølgende skive

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Heidi Jensen

Dato : 11-04-04 09:19

> Jeg har aldrig set Mozilla i sort/hvid - er det et tema (skin) du
> tænker på?

Hej

Ja det var nemlig lige det jeg mente....

> Hvis det bare drejer sig om at skifte fra standardudseendet (a la
> Netscape 4 - suk), til temaet "modern", så kan det fx gøres på
> [...]

Problemet er så nu at jeg ikke
kan finde det.... For det første er det hele på dansk, mener nu
godt selv at jeg kan forstå udemærket engelsk, men åbentbart ikke- for apply
theme- kan jeg ikke finde nogen steder... Der er en der hedder -brug
stilen-, men der er kun en mulighed under den, og det er -baskal sidestil-
og den er sat til.

Heidi

Fra : Heidi Jensen

Dato : 11-04-04 09:31

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> theme- kan jeg ikke finde nogen steder... Der er en der hedder -brug
> stilen-, men der er kun en mulighed under den, og det er -baskal sidestil-

Det er lige meget, Jeg har klaret den selv.... Tak for hjælpen.

Heidi

Fra : Stig Nygaard

Dato : 11-04-04 09:38

Hej Heidi

Heidi Jensen wrote:
> [...]
> theme- kan jeg ikke finde nogen steder... Der er en der hedder -brug
> stilen-, men der er kun en mulighed under den, og det er -baskal sidestil-

Har ikke set den danske udgave, men "basal sidestil" (engelsk: "Use
style") er noget andet. I den engelske udgave er "Apply theme" det
allersidste punkt i den menu du er inde i, mon ikke også det er det i
din danske udgave?

Kan du stadig ikke finde det, så kan du også gå ind i browserens
generelle indstillinger. I den engelske udgave er det:
"Edit" (2. punkt i menulinien) -> "Preferences..." (sidste punkt) ->
"Appearance" (første foldud) -> "Themes" -> "Modern".

Hvilken version af Mozilla er der i øvrigt tale om. Der kan være forskelle.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 11-04-04 18:09

"Stig Nygaard" <stig@nospamto-r-o-c-k-l-a-n-d.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Edit" (2. punkt i menulinien) -> "Preferences..." (sidste punkt) ->
> "Appearance" (første foldud) -> "Themes" -> "Modern".

Har skrevet, at jeg havde fundet det.... Ellers tak for hjælpen...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-04-04 23:06

Heidi Jensen skrev:

> Har skrevet, at jeg havde fundet det.... Ellers tak for
> hjælpen...

Hvor fandt du det? Det er god tone at fortælle hvordan man løste et
problem hvis man selv fandt frem til løsningen. På den måde kan
andre få glæde af dine erfaringer.

NB: Du må gerne klippe lidt i dine citater. På den måde bliver det
lettere at se hvad du svarer på. Se evt. min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-04-04 09:13

> Hvor fandt du det? Det er god tone at fortælle hvordan man løste et
> problem hvis man selv fandt frem til løsningen. På den måde kan
> andre få glæde af dine erfaringer.

Jeg fandt det hvor du sagde det var :0) Havde bare ikke kigget ordenligt
efter de første mange gange.