Hvordan fjerner man splashskærmen
Fra : Karsten

Dato : 08-04-04 17:11

Hvordan får man Mozilla til at lade være med at vise splashskærmen ved
opstart

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-04-04 18:36

Karsten skrev:

> Hvordan får man Mozilla til at lade være med at vise splashskærmen
> ved opstart

Lav en genvej til 'mozilla.exe -nosplash' og brug den.

--
_ ___ " Since, my friend, you have revealed
| |_/ _ | _( _ / \__ \_ be exposed before your peers. "
|___\___|_| /___) /___(_) - Pink Floyd (The Trial)

Fra : Karsten

Dato : 08-04-04 19:40

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Lav en genvej til 'mozilla.exe -nosplash' og brug den.

Mange tak for hjælpen

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-04 11:00

> Lav en genvej til 'mozilla.exe -nosplash' og brug den.

Øh, kunne du beskrive fremgangsmåden så alle kan følge med. Ved mig
siger den at der ikke er noget program der hedder sådan :)

Bruger winxp!

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk
ICQ#: 56140045

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-04 11:08

Bach|DK| skrev:

> Øh, kunne du beskrive fremgangsmåden så alle kan følge med.

Det kan du tro. :)

Hvis Mozilla ligger i 'C:\Programmer\Mozilla\', så finder du der
'mozilla.exe'. Højreklik på den og vælg 'Opret genvej' (eller
hvad det nu hedder på dansk). Højreklik på den nye genvej, vælg
'Egenskaber'. Her ændrer du 'C:\Programmer\Mozilla\mozilla.exe'
til 'C:\Programmer\Mozilla\mozilla.exe -nosplash'.

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-04 11:25

> [...]
> 'Egenskaber'. Her ændrer du 'C:\Programmer\Mozilla\mozilla.exe'
> til 'C:\Programmer\Mozilla\mozilla.exe -nosplash'.

Ja, sådan har jeg også gjort, men det virker desværre ikke. Du kan se
fejlmeddelelsen her:

http://www.m-b-f.dk/1/nosplash.gif

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk
ICQ#: 56140045

Fra : Dino

Dato : 09-04-04 12:17

Den 9-4 2004 skrev Bach|DK| i dk.edb.internet.software.browser:

> Ja, sådan har jeg også gjort, men det virker desværre ikke. Du kan se
> fejlmeddelelsen her:
>
> http://www.m-b-f.dk/1/nosplash.gif

I Target - fjern "", så virker det.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-04 12:22

Dino wrote:

> I Target - fjern "", så virker det.

Den skal se præcis sådan ud:

"C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe" -nosplash

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk
ICQ#: 56140045

Fra : Dino

Dato : 09-04-04 14:34

Den 9-4 2004 skrev Bach|DK| i dk.edb.internet.software.browser:

> Den skal se præcis sådan ud:
>
> "C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe" -nosplash

Er ikke nødvendigt her - Win98.
<http://starcruiser.dk/Mozilla.png>

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-04 16:25

> Er ikke nødvendigt her - Win98.
> <http://starcruiser.dk/Mozilla.png>

Det er fordi du ikke har mellemrum i nogen af mapperne. Det har jeg i
"Program Files". Derfor skal man indtaste det på den måde jeg har vist.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk
ICQ#: 56140045

Fra : Dino

Dato : 09-04-04 17:28

Den 9-4 2004 skrev Bach|DK| i dk.edb.internet.software.browser:

> Det er fordi du ikke har mellemrum i nogen af mapperne. Det har jeg i
> "Program Files". Derfor skal man indtaste det på den måde jeg har vist.

Jow, og det vidste jeg jo egentlig - men havde glemt det helt. Siden jeg
kun installerer programmer på D-drevet, og ikke bruger "Program Files"
mappen mere...

Fra : Edmund

Dato : 09-04-04 13:19

Bach|DK| skrev:
> Ja, sådan har jeg også gjort, men det virker desværre ikke. Du kan se
> fejlmeddelelsen her:
>
> http://www.m-b-f.dk/1/nosplash.gif

"C:\program files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe" -nosplash

Der er anderledes brug af ( " ) fordi mappenavnet program files er delt
i to ord

--
Mvh Edmund