IE6 - "Gem billede som" bliver altid defau~
Fra : Michael H. Madsen

Dato : 03-04-04 00:21

Hej NG.

Har man et billede i et vindue man vil gemme og trykker "gem billede som"
vælger IE6 altid at kalde billedet for "Ikke navngivet" og bmp.

Hvorfor kan den ikke bare gemme det som det jpg billede det nu er om med
dens orignale titel...?

Hvordan slipper man af med det???

Mvh. Michael.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-04-04 00:32

Michael H. Madsen wrote:
> [...]
> som" vælger IE6 altid at kalde billedet for "Ikke navngivet" og bmp.
>
> Hvorfor kan den ikke bare gemme det som det jpg billede det nu er om

Fordi din cache er for stor, og fyldt.
Funktioner - Internetindstillinger - slet midlertidige internetfiler, og
for at forhindre problemet opstår igen kan du begrænse størrelsen under
"Indstillinger", 30-40MB er passende.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 04-04-04 21:03

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk
> Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den

Hej Søren

Alt ok - Godt nok langt fra 2450MB til 30-40MB, men det virker da fint nu.

Mvh. Michael.