adobe acrobat
Fra : Mentors

Dato : 28-03-04 10:35

Hej

Er der en gruppe for dette spørgsmål ?

Hvordan sætter man en default sti
for at gemme dokumenter i Destiller ?

Og kan man undgår at der dannes en folder ved navn Adobe hver gang man
åbner en PDF, - ja man kan lade være med at slette den :)

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-03-04 10:58

Mentors <Mentors14a@hotmail.com> skrev:

>Er der en gruppe for dette spørgsmål ?

Det hører traditionelt hjemme i

hvor adobe acrobat-emner jævnligt behandles. Det internationale
acrobat-jetset findes i den engelsksprogede

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Mentors

Dato : 28-03-04 11:24

On Sun, 28 Mar 2004 11:57:58 +0200, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

> Det hører traditionelt hjemme i

> hvor adobe acrobat-emner jævnligt behandles. Det internationale
> acrobat-jetset findes i den engelsksprogede

Mange tak, det er word dokumenter jeg skal lave/gemme,
så en grafik gruppe :)

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-03-04 11:50

>Mange tak,

Derfor ikke.

>det er word dokumenter jeg skal lave/gemme, så en grafik gruppe :)

Tjah, dk-tradionen lægger vist vægt på grafik-, den engelsk-sprogede
gruppe på tekst-aspektet. Men jeg vil heller ikke påstå det er
offtopic i windows- eller office-gruppen. Derimod er browser-gruppen
her ikke noget godt valg.

http://pedalo.dk/thailand/