Problemer med IE6 ikke kan vise siden?
Fra : Viggo

Dato : 22-03-04 11:05

Hej NG

Jeg har et problem med IE6 som ikke kan vise siden, det vil sige at den kan
ikke vise noget, alle forsøg ender med siden kan ikke vises. Der er
forbindelse til nettet og jeg har prøvet at inst. Mozilla og den fungerer
fint? hvad kan der være sket med IE6?

Håber at der er et klogt hoved der kan hjælpe

Pfh. tak for hjælpen
//Viggo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-03-04 11:22

Viggo skrev:

> Jeg har et problem med IE6 som ikke kan vise siden,

Hvilken side? En enkelt side eller alle sider?

En ting der afhjælper mange problemer med IE, er at tømme temporære
filer. Hvis du vil undgå at problemerne kommer igen, skal du sætte
cachestørrelsen ned til ca. 30 MB.

Et andet muligt problem er virus eller spyware. Prøv at køre et
opdateret virusprogram på maskninen og tjek med et
antispywareprogram for spyware (du kan hente programmer mod spyware
på <http://www.spywarefri.dk>)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Viggo

Dato : 22-03-04 12:56

Hej Jens

Det gælder alle sider også hvis jeg eks. skriver http://80.199.196.xxx

> En ting der afhjælper mange problemer med IE, er at tømme temporære
> filer. Hvis du vil undgå at problemerne kommer igen, skal du sætte
> cachestørrelsen ned til ca. 30 MB.

Jeg har slettet temp filer og sat cache ned til 1 MB

> Et andet muligt problem er virus eller spyware. Prøv at køre et
> opdateret virusprogram på maskninen og tjek med et
> antispywareprogram for spyware (du kan hente programmer mod spyware

Og jeg har også opdateret antivirus og scannet med ad-aware 6.0 for at
fjerne evt. spyware.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-03-04 13:02

Viggo skrev:

> Og jeg har også opdateret antivirus og scannet med ad-aware
> 6.0 for at fjerne evt. spyware.

Prøv evt. nogle flere programmer. Så vidt jeg kan se af debatten
her i gruppen, er der forskel på hvor meget de enkelte programmer
får fat i.

Hvad er den præcise fejl du får når du prøver at vise noget med IE?
Måske er det en opsætningsfejl.

Har du opdateret Windows (windowsupdate.com)?

En sidste ting - har du prøvet en genstart af maskinen?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Viggo

Dato : 22-03-04 13:13

> Prøv evt. nogle flere programmer. Så vidt jeg kan se af debatten
> her i gruppen, er der forskel på hvor meget de enkelte programmer
> får fat i.
OK

> Hvad er den præcise fejl du får når du prøver at vise noget med IE?
> Måske er det en opsætningsfejl.
>
> Har du opdateret Windows (windowsupdate.com)?

Nej for IE vil jo ikke tilslutte til nettet?

> En sidste ting - har du prøvet en genstart af maskinen?
> --
Ja da

Iøvrigt skal du ha´ tak for din hurtige respons

//Viggo

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 22-03-04 13:10

Den 22-03-2004 11:04, skrev Viggo:
> [...]
> ikke vise noget, alle forsøg ender med siden kan ikke vises. Der er
> forbindelse til nettet og jeg har prøvet at inst. Mozilla og den fungerer

Mon IE er sat til at arbejde offline? Filer -> Arbejd offline.

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Viggo

Dato : 22-03-04 13:21

> fint? hvad kan der være sket med IE6?
> >
> Mon IE er sat til at arbejde offline? Filer -> Arbejd offline.

Det vil jeg checke når jeg kommer hjem, men det er sq næsten for skamfuldt
hvis det er problemet men jeg ckecker det.

//Viggo

Fra : NoPE

Dato : 22-03-04 17:24

> Det vil jeg checke når jeg kommer hjem, men det er sq næsten for skamfuldt
> hvis det er problemet men jeg ckecker det.
>
> //Viggo

Det var heller ikke her fejlen lå gemt???

//Viggo