Mozilla og wmv/rm filer
Fra : Bach|DK|

Dato : 19-03-04 20:35

Jeg har lidt svært ved at få mozilla til at afspille videoklip. Det er
på forskellige sider det ikke fungerer. Jeg har både windows media
player og realplayer installeret. Er der et sted de skal konfigureres,
før det virker eller hvordan?

Bruger Mozilla 1.6 på en Windows XP computer.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Kale Kop

Dato : 20-03-04 07:15

Gå til hjælp og klik på <om plugins> og se efter om alle relevante
plugins er aktiveret
mvh
Kale

Fra : Bach|DK|

Dato : 20-03-04 09:22

> Gå til hjælp og klik på <om plugins> og se efter om alle relevante
> plugins er aktiveret

Ja, det er de desværre. Afspilleren kommer også fint frem på siderne,
men den er enten blanket af, eller også starter den slet ikke.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bach|DK|

Dato : 20-03-04 10:24

Har fundet en løsning.

1. For at få Windows Media Player 9 til at fungere, brugte jeg en
registreringsfil, som kan hentes på mozilla.org (det var åbenbart et
kendt problem).

2. Med RealPlayer skulle jeg bare kopiere en fil fra plugin til
component biblioteket.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning