Sang fra Coyote Ugly
Fra : Hanne S

Dato : 28-04-01 19:14

Hej

I filmen Coyote Ugly får Violet (Jersey) sin debut på baren ved at synge med
på en
sang, som blandt andet indeholder teksten "..one way or another, I'm gonna
get you, get you, get you..."

Hvad hedder denne sang og hvem synger den? Jeg mener ikke, at den er med på
soundtracket fra filmen.

mvh.
Hanne

Fra : SpaceFrog

Dato : 29-04-01 00:56

"Hanne S" <hastf@moral.dk> wrote in message
> [...]
> get you, get you, get you..."
>
> Hvad hedder denne sang og hvem synger den? Jeg mener ikke, at den er med

Jeg har også selv ledt efter netop den sang, og det lykkedes mig at finde
den ved at søge på dele af teksten på google.com

Sangen hedder "One Way or Another" og er med Blondie.
Du kan læse hele sangteksten her:
http://searchlyrics.homestead.com/blondie_owoa.html
--
///Mvh SpaceFrog
"That's the remarkable thing about life. No matter how bad it gets it can