Hundepasnings hjemmeside
Fra : dpl

Dato : 28-04-04 18:41

Hejsa
Så er der ved at være en del tilmeldinger til hjemmesiden, der er nævnt
i en tidligere tråd. Men som det jo er med den slags, skal de jo kendes,
for at blive brugt. Jeg håber derfor, I vil være med til at reklamere
lidt for siden, hos venner og bekendte, i hundeklubben osv.
http://www.vildkat.dk/hunde/hundesitter.htm

Hilsen Dorthe

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 28-04-04 22:22

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at blive brugt. Jeg håber derfor, I vil være med til at reklamere
> lidt for siden, hos venner og bekendte, i hundeklubben osv.

hej - det er en rigtig god ide og jeg vil gerne have mine hunde passet og
tilbyde det modsatte - i mellemtiden er jeg desværre optaget af, at min
tæve, Cattie på 2 år (fik hvalpe d. 17.12.2003) bliver behandlet medicinsk
for væske i livmoderen ..................... det er en trættende process
for alle parter, da Cattie skal til dyrehospitalet hver anden dag og have en
indsprøjtning og blive der i 4 timer, hvorefter jeg henter hende hjem igen -
i dag var vort 2. besøg og det er så nedbrydende at se ens lille hund være
så dårlig som hun er - Jeg har beholdt 2 af hvalpene og de er meget
forsigtige overfor deres mor - samme er faderen til kuldet som også bor her
............. Om min tæve bliver rask vides ikke endnu - der er ingen
garantier .......... det var et sidespring og forklaring på hvorfor jeg ikke
har meldt mig som hundepasser - jeg vil sætte link til siden på min egen
hjemmeside og Showdogs.dk var også interesseret, så der er der også sendt
link .........

jeg må hen og holde pote .........

hilsen Pia
http://home19.inet.tele.dk/fallohide/

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-04-04 08:44

JEg laver en reklame for linket i næste nr. af HundeNyt. For det er en KANON
idé.

KH
søs

Fra : dpl

Dato : 01-05-04 13:17

Det lyder dejligt, reklamér endelig løs *smil*.
Dorthe

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 30-04-04 09:06

hej Dorthe - vil du ikke at der kommer link på showdogs.dk? jeg har spurgt
dig privat uden at få svar, måske lykkedes det her ....

hilsen Pia

Fra : dpl

Dato : 01-05-04 13:17

Joda, det vil jeg skam meget gerne, har blot ikke modtaget en mail fra
dem...

Hilsen Dorthe