Bedste 2'er nogensinde?
Fra : Kong Kent

Dato : 28-04-04 16:18

Hej alle.

Nu har vi brækket os over Highlander 2, Speed 2, Universal Soldier 2 osv.,
og så er spørgsmålet så, hvilke 2'ere holder? Det er jo sjældent en 2'er
holder, men enkelte gange går den an. Hvilke synes I ?

Jeg nominerer hurtigt:

Godfather II

Og så kommer jeg til at tænke... den er nu del af en trilogi, ligesom
LOTR:TTT. Kan man så nominere den 2'er? For TTT var jo planlagt *inden* den
første del udkom, så kan TTT kvalificere sig? Var Godfather II måske endda
planlagt i Coppolas hoved? Puzo havde jo skrevet den...

Ellers kan jeg ikke rigtig komme i tanker om 2'ere der var bedre end 1'eren.
Jow, det skulle da lige være Aliens, men den er så også en heeeelt anden
film end Alien (minus hovedperson/skurk(e))

Er der andre..?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-04-04 16:25

Kong Kent wrote:
> [...]
> og så er spørgsmålet så, hvilke 2'ere holder? Det er jo sjældent en 2'er
> holder, men enkelte gange går den an. Hvilke synes I ?

Øh... Hvad er forskellen på den tråd du lige har startet her, og så den
som J startede forleden med præcis samme "subject"?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 28-04-04 19:53

> Øh... Hvad er forskellen på den tråd du lige har startet her, og så den
> som J startede forleden med præcis samme "subject"?

ROFL

Bitchslap til Kent Kirkegaard Jensen. Fuck en bommert. Plejer ellers at være
god til at punke dem der ikke tjekker NG ordentligt, og så ryger jeg selv
TOTALT i fælden ved at misse en tråd der ligger sølle to tråde højere end
den jeg fulgte op på!

My bad.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-04-04 21:16

Kong Kent wrote:

> [...]
> TOTALT i fælden ved at misse en tråd der ligger sølle to tråde højere end

Det er okay, jeg fattede bare epsilon... :)

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 28-04-04 21:31

> Det er okay, jeg fattede bare epsilon... :)

Det tror da fa'en, når du skal kæmpe med sådanne kanonkugler! *GG*

Kent Kirkegaard Jensen - kan godt være selvkritisk v. sjældne tilfælde
www.heavyjam.dk

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 28-04-04 17:21

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]
> Jow, det skulle da lige være Aliens, men den er så også en heeeelt anden
> film end Alien (minus hovedperson/skurk(e))

Terminator 2.

Helt sikkert

Lasse

Fra : Martin Andersen