Døden på besøg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Coppi

Dato : 28-04-04 15:36

Hej og pyha.

Overskriften lyder uhyggelig, men ikke desto mindre snød vi ham med leen i
aftes.

Vi var på vej i seng og min gemal skulle lige i bad først, han går ind under
bruseren, jeg lufter hundene og de går op af trappen.
Jeg hører en underlig lyd, ligesom en der falder og kikker op af trappen, så
kommer gamle Røskva inde fra soveværelset og går ud på badeværelset, vender
og kommer tilbage, hun går underligt på bagbenene. Hun falder lige ud for
trappen og begynder langsomt,at glide med bagkroppen først og uden
bevisthed.
Jeg farer op af trappen og stopper næsten hendes gliden, mens jeg råber
efter min mand, som farer drivvåd ud og hjælper, så hun ikke slår sig.
Hun kommer til, at ligge neden for trappen og åndedrættet bliver langsommere
og til sidst stopper det helt. Min mand har hånden på siden af hende og
siger nu kan jeg ikke mærke hjertet mere.
Så trykker han et par gange hårdt på hende brystkasse og hun begynder igen
at trække vejret og hjertet slår igen.
2 min. efter går hun rundt, lidt forvirret, men ellers helt normal.

Dyrlægen siger, at hun helt sikkert har haft en lille hjerneblødning og, AT
HVIS VI IKKE HAVDE VÆRET HJEMME OG HAVDE HJULPET HENDE VAR HUN DØD.
Ellers skal hun bare nusses lidt om et par dage, hun er træt og lidt mat i
øjnene, men spiser og er glad, såh !!!!!

Men pyha, jeg får helt gåsehud.
Det her bare for, at fortælle, at man måske en gang imellem kan redde liv på
en simpel måde.

coppi

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 15:50

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men pyha, jeg får helt gåsehud.
> Det her bare for, at fortælle, at man måske en gang imellem kan redde liv

!! PYH! Det er bare SÅ uhyggeligt! GODT at i var der til at hjælpe!
Mine vuffer får lige et ekstra kram..
Giv lige Røskva et klap fra os!

-Camilla

Fra : Lene Hansen

Dato : 28-04-04 17:00

Sikken da en grim oplevelse - som endte godt.

Pyh ha, kigger lige en gang på min gamle hund, det ligger her og sover
(snorker!) på gulvet ved siden af mig!!!!

Held og lykke fremover.

Hilsen

Lene

Fra : Karina

Dato : 28-04-04 15:10

Sikke da en forskrækkelse.
Kan slet ikke sætte mig ind i hvor grim en oplevelse det må have været.
Hvor er det dejligt at høre at hun nu er OK.
Godt i kunne hjælpe hende.

Hunde kram til din lille fra Karina

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 20:41

Hej...

Hold da helt op...godt I var der til at hjælpe

Fra : Helle Jensen

Dato : 28-04-04 20:32

Hej Coppi

Sikke da en grim forskrækkelse. Heldigt at I var der til at hjælpe hende.
Giv den gamle Vif en stor krammer fra mig.

Helle

Fra : Leyna

Dato : 29-04-04 08:04

On Wed, 28 Apr 2004 16:35:43 +0200, "Coppi" <annie321@privat.dk>
wrote:

> [...]
>Ellers skal hun bare nusses lidt om et par dage, hun er træt og lidt mat i
>øjnene, men spiser og er glad, såh !!!!!

Sikken en forskrækkelse. Jeg ved udemærket hvordan det føles, for jeg
har selv prøvet det. Det var dog med en kat, og den mistede ganske
vist ikke bevidstheden, men øjnene rullede og den kunne slet ikke
styre sin krop. Dyrlægen måtte desværre aflive den, for det blev ikke
bedre. Og det var en kat på 4 år. Nogle gange høster han lidt
tidligt...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Coppi

Dato : 29-04-04 18:22

Hej igen.

Ja og så for, at det ikke skal være løgn, så skete det samme igen for en
halv time siden, med samme resultat og igen blev hun klar ved, at jeg
trykkede hårdt på brystkassen af hende.

Jeg tror nu jeg vil til dyrlægen og få hende gået efter i morgen. Er bare
sådan lidt betænkelig ved om de nu vil rode alt for meget med hende, det
gamle liv.
Men det er da underligt, at hun kommer så hurtigt til sig selv, når hun får
sådan et par tryk.

coppi

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-05-04 12:38

> [...]
> gamle liv.
> Men det er da underligt, at hun kommer så hurtigt til sig selv, når hun

Hej Coppi

Ja det må ikke være spor sjovt. Min egen kone blev selv noget forskrækket,
for et stykke tid siden, vendte vores Hovawart det hvide ud af øjnene, og
var selvfølgelig noget tummelumsk. Men hun fik ham da sat, og snakket ned
på jorden, og ved at holde ham for øjnene, og få ham til at slappe af, så
vende tilbage til normal tilstand. Der har så heldigvis ikke været noget
siden.

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 04-05-04 14:21

Wed, 28 Apr 2004 16:35:43 +0200, Coppi wrote:
> [...]

>Men pyha, jeg får helt gåsehud.
>Det her bare for, at fortælle, at man måske en gang imellem kan redde liv på

Hvor dejligt at læse denne solstrålehistorie.

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ