Nybegynder ?
Fra : Uffe Bakmand

Dato : 03-01-01 16:25

Jeg har læst i en tutorial at der på sun´s sider under API skulle stå
om hvilke color navne man kan bruge i java. Altså Black, White, Red,
Blue osv. og hvor mange der er. Vel en 14-15-16 stykker eller hvad?
Men jeg kan ikke finde det sted hvor det står.
Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak.
/Uffe
Uffe Bakmand