Hvilken sang?
Fra : MerPer@mail.dk

Dato : 27-04-04 22:53

Hej Gruppe!

På vej hjem i bilen idag hørte jeg en sang fra en gang i tresserne,
tror jeg. Der blev sunget noget med "Wule Wule" i omkvædet, og
sangeren lød lidt a la Chris Montez. Er der nogen der kender nummeret
???

På forhånd tak

Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-04-04 22:58

<MerPer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> På vej hjem i bilen idag hørte jeg en sang fra en gang i tresserne,
> tror jeg. Der blev sunget noget med "Wule Wule" i omkvædet, og
> sangeren lød lidt a la Chris Montez. Er der nogen der kender nummeret

Sam The Sham And The Pharoahs - Wooly Bully
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : MerPer@mail.dk

Dato : 28-04-04 08:55

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote in message news:<408ed734$0$186$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> <MerPer@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sam The Sham And The Pharoahs - Wooly Bully

Det er lige den jeg tænker på! Tak for hjælpen!

Per