Skærme
Fijala 3554
Finde pixelfejl
Fra : Kim Nielsen

Dato : 27-04-04 18:17

Hejsa

Er der nogen der kender et program, der kan hjælpe en med at finde
pixelfejl på skærm? Med det mener jeg et program, der kan vise et
bestemt mønster/farver, der kan være med at til at fremhæve evt.
pixelfejl.

Takker.

Hilsen
Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-04-04 18:50

"Kim Nielsen" <anon_cp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pixelfejl på skærm? Med det mener jeg et program, der kan vise et
> bestemt mønster/farver, der kan være med at til at fremhæve evt.

Hej Kim
Prøv Aida32 under plugin kan du få den til at vise bl.a. rene farvede flader
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Henrik Ax

Dato : 27-04-04 18:57

Kim Nielsen wrote:
> [...]
> pixelfejl på skærm? Med det mener jeg et program, der kan vise et
> bestemt mønster/farver, der kan være med at til at fremhæve evt.

Nokia Monitor Test kan anbefales.
Programmet kan f.eks. downloades her:
ftp://ftp.fluidlight.com/pub/nospin_files/Nokia.zip