PDA/TOM TOM 2 BUNDLE
Fra : J S L

Dato : 27-04-04 15:09

Hej!

Jeg har netop købt følgende:

Amitech Mio 336 PDA/ TOM TOM 2 Bundle incl. alt udstyr til den nette sum af.
kr. 2895.-

Amitech vil af med deres restlager da TT2 jo udgår. TT2 kan opgraderes til
TT3.

Jeg har købt den gennem min nabo der har familie på Amitech.

Evt. restlager: salg@elc-online

Mvh
Jaime

Fra : Claus

Dato : 30-04-04 12:52

"J S L" <J S L@privat.dk> wrote in message news:<c6lpgn$127p$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> TT3.
>
> Jeg har købt den gennem min nabo der har familie på Amitech.

OG ?????????????

Fra : J S L

Dato : 30-04-04 14:30

"Claus" <riis7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OG ?????????????

Hej!!

OG ?? !!! Der er mange campister der bruger gps, når de kører ned gennem
europa. Det er et godt tilbud for både en lomme pc samt gps.

Det var såmænd det hele........og spar mig så for din flabede måde at spørge
på....

Jaime

Fra : joke

Dato : 30-04-04 22:44

"J S L" <J S L@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> europa. Det er et godt tilbud for både en lomme pc samt gps.
>
> Det var såmænd det hele........og spar mig så for din flabede måde at

hmmm hører da vidst under marked et eller andet noget, Bilka og kvickly og
mange andre sælger da også pda fra HP med tt2. Og nej ville ikke reklamere
da denne gruppe ej er til reklame.

Og da jeg læste indlægget tænkte jeg også bare og!!!!!!!

Prøv evt. at læse regler omkring usenet og du vil finde ud af at reklamer
for salg hører under marked.

Og det er ikke flabet at skrive og!!! da man forventer noget at svare på og
hvad fik man en ligegyldig reklame for noget man har i forvejen og det
bugner med alle steder.

Med venlig hilsen

Johnnny

Verdens fedeste Tomtom portal kig her www.tomtom-user.dk her findes alt i
poier med mere.

Fra : Claus

Dato : 03-05-04 11:02

"joke" <joke@joke.dk> wrote in message news:<4092c890$0$11551$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> hvad fik man en ligegyldig reklame for noget man har i forvejen og det

TAK Johnny. Lige hvad jeg mente med OG ???

Claus

Fra : phk

Dato : 03-05-04 21:39

> TAK Johnny. Lige hvad jeg mente med OG ???

Kik under www.usenet.dk/netikette og læs om hvordan man quoter. Skærer det
overflødige væk. Læs også lidt om hvordan man laver en underskrift. Læs lidt
om forskellen på on-topic og off-topic. Og vend så tilbage.

Det gør ikke hvis der går noget tid. Vi andre mister ikke noget i den
forbindelse.

--
Per, Esbjerg