Navn på krigsfilm?
Fra : Johan

Dato : 26-04-04 18:37

Hej gruppe.
Håber I kan hjælpe mig med navnet på en krigsfilm om 2. verdenskrig. I
filmen er 2 grupper fanget i sneen fra hver sin front (sandsyneligvis en
amerikansk og en tysk gruppe).
De to grupper kommer i sneboldkamp med hinanden, og det viser sig, at
tyskerne ønsker at desertere. Det hele er ved at falde på plads, da en
psykisk ustabil amerikansk soldat (som ikke har fået noget at vide),
begynder at skyde på tyskerne.
Hvad hedder filmen?

Mvh Johan

Fra : M.Andersen

Dato : 26-04-04 18:57

Mit bedste bud er:

http://www.imdb.com/title/tt0135706/

Hilsen Mikael

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-04-04 20:21

Jeg tror. det er A Midnight Clear:
http://www.imdb.com/title/tt0102443/

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Johan

Dato : 26-04-04 21:43

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Jeg tror. det er A Midnight Clear:
> http://www.imdb.com/title/tt0102443/

Tak for budene begge to. Det var Niels bud, som var det rigtige, selvom jeg
kom helt i tvivl da jeg læste det andet link. Tak for hjælpen med at opklare
det for os.

Mvh Johan

Fra : Per Andersen

Dato : 27-04-04 08:30