[DVD] Danser med ulve - den lange udgave.
Fra : ib

Dato : 26-04-04 15:11

Jeg er lidt i tvivl, har Scanbox lavet to versioner, en på 3 DVD (hvor
filmen er på de 2 og med DTS) og så en hvor den kun fylder én DVD og uden
DTS??

Den sidste koster kun 99,- og da extra materiale ofte er noget hø kunne det
være en mulighed, så jeg regnede med at den billige bare var uden den flotte
indpakning og den ekstra behind the scenes dvd - men er nu i tvivl.

Det kan jo også være at det bare er Scanbox's cover der er mangelfuldt, det
har man jo hørt om før fra dem ))

Nå, men er der nogen der har den billige version?

Fra : Per

Dato : 27-04-04 10:31

"ib" <abc@efg.hik> skrev i en meddelelse
> [...]
flotte
> indpakning og den ekstra behind the scenes dvd - men er nu i tvivl.

Hvis du kan lide filmen, så køb dog den store udgave. Hvis du er for nærig,
så har jeg en 1-disc version jeg vil sælge dig for en 50'er.
Du kan se min mening om 3-disc versionen her:
http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=695

Fra : ib

Dato : 28-04-04 10:41

> [...]
nærig,
> så har jeg en 1-disc version jeg vil sælge dig for en 50'er.
> Du kan se min mening om 3-disc versionen her:

kan du oplyse mig om der er DTS på 1-disk udgaven og om billedkvaliteten er
dårligere end på 3-disk udgaven?

Ja, jeg kan godt lide _filmen_, men ikke flot indpakning og "behind the
scene" lal, så hvis jeg kan spare 200,- som kan bruges til andre film, vil
jeg gøre det. Men det skal ikke være på bekostning af billedkvalitet.