Kronjyllands Campingcenter
Fra : Jock Iuel

Dato : 25-04-04 21:02

Jeg har lige set nedenstående på debatsiderne på dcu.dk:

>snip<
pr. 20-4-2004 er der afsagt dom omkring konkurs af kronjyllands
campingcenter (nov. 2001)og desværre har vi tabt kr. 65000 på en handel
som var indgået 8 dage før at nøglen blev drejet om.....
>snip<

Er der nogen der ved om DCU har gjort noget i denne sag. Jeg mener, at
jeg for lang tid siden læste et eller andet om at "DCU gjorde det
igen..." og så noget om at de fik et medlems cv ud af boet's kløer.

--------------------
Jock Iuel - Helsinge

Fra : Harry

Dato : 26-04-04 13:52

Jock Iuel <jiFJERN@myrealbox.com> wrote in message news:<408c195b$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg for lang tid siden læste et eller andet om at "DCU gjorde det
> igen..." og så noget om at de fik et medlems cv ud af boet's kløer.

Jeg var også lidt overrasket over indlægget. Jeg kan godt huske
diskussionen på DCU´s debatforum, hvor DCU efter pres fra medlemmerne
gik ind i sagen. Jeg husker også artiklen i DCU´s blad, hvorefter DCU
skulle have reddet kastanierne ud af ilden for medlemmet. Men det ser
altså ikke til at være tilfældet alligevel...