Halkær å ? hjælp ....
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 25-04-04 17:59

Hejsa, da det er en DEL år siden jeg har været ude at fiske sidst kunne jeg
da godt lige have brug for lidt gode råd, jeg har en kammerat der har noget
jord der går ned til Halkær å og jeg har så prøvet at fiske dernede et par
gange nu uden at en eneste fisk har prøvet at snappe efter krogen, har
prøvet alm prop og krog med orm og det der "snask" med farve man kan købe.
har prøvet gul.
har prøvet med spinne eller blink, ved ikke hvad det rigtigt hedder. men alt
sammen uden det mindste held.
og jeg har faktisk heller ikke set en eneste fisk, jeg syntes da at for en
10 år siden da jeg fiskede lidt der så man tit fiskene..

mon jeg gør det helt forkert ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-05-04 13:50

Lars Bisgaard wrote:
> [...]
> og jeg har faktisk heller ikke set en eneste fisk, jeg syntes da at for en
> 10 år siden da jeg fiskede lidt der så man tit fiskene..

Hej

Jeg kan godt nok ikke hjælpe dig med dit problem, men måske kan du
hjælpe mig.
Jeg leder efter en adresse på Halkær Lystfiskerforening (hvis det er det
den hedder). Kan du skaffe den til mig, eller måske din kammerat hvis
han lejer fiskevand ud til dem.
Jag havde den for nogle år siden, men har forlagt den.

Da jeg bor lige i nærheden, vil jeg gerne være medlem.

mvh
Ole-J

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-05-04 20:43

> [...]
> han lejer fiskevand ud til dem.
> Jag havde den for nogle år siden, men har forlagt den.
>
> Da jeg bor lige i nærheden, vil jeg gerne være medlem.

Hejsa, Desværre kan jeg ikke hjælpe dig da jeg ikke har hverken navn eller
adr. på den forening, og min kammerat har heller ikke.

MVH

Lars Bisgaard

( Skørbæk Ejdrup )