UPS! Hvalpe?
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 10:23

Hej NG!

Jeg har lige opdaget min hanhund (han er 7 måneder!) hoppe på min tæve (2,5
år) ude i haven..
De havde godt gang i den og hun havde halen til side.
Indtil videre har det været sådan noget dominans-noget hvor han har hoppet
på hende, men selvfølgelig ikke nu
Jeg stormede selvfølgelig ud og afbrød dem, men nu er spørgsmålene så:

Kan de have lyst selvom hun ikke er i løbetid? (vi har nemlig ikke set hun
er i løbetid, og hun er ikke hævet eller noget)

Hvor lang tid skal han have været igang før hun kan være befrugtet?

Håber der er en der kan svare mig på det!

Hilsner fra Camilla

-Puha, selvfølgelig skal det ske de 5 minutter de er alene!

Fra : Karina

Dato : 25-04-04 09:49

>Jeg stormede selvfølgelig ud og afbrød dem, men nu er >spørgsmålene så:

Hejsa

Hundene må ikke skilles ad, hvis han er helt trængt ind i hende. Det kan
beskadig han hundens penis, da den svulmer op under parring.

Venlig hilsen

Karina

Fra : Louise

Dato : 26-04-04 21:28

Altså, hvis de ikke har hængt sammen (og det har de nok ikke siden at
du kunne skille dem ad) så er sandsynligheden for at han har nået at
parre hende ikke så stor.

Min hanhund har parret nogle tæver og han er absolut ikke af de
hurtigste men skal normalt bruge en masse forspil og flere timer inden
der er gevinst, så det er altså ikke alle hanner, der bare hopper op
og parrer...og slet ikke en ung og uerfaren.

Fra : Familien Paasch

Dato : 28-04-04 02:13

Man må håbe det ikke var en parring, for såfremt det er det,
så går der højest 5 sekunder og så er det sket. Efterakten
hvor de hænger sammen er ikke nødvendig for udbytte, men det
er det man forstår ved parring.

mvh. Børge