Skærme
Fijala 3554
Dell 2001FP modeller?
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 24-04-04 21:02

På Dells hjemmeside er der listet 4 forskellige modeller af nævnte skærm,
eller rettere 2x2 forskellige modeller. Men hvad er lige forskellen, på dem
hvor farven er ens? Den ene koster 10.975 kr, den anden 11.244 kr. Jeg kan
altså ikke finde Holger?

VH Thomas Antonsen

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 24-04-04 21:10

se her
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=none&co=&c=DK5194

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-04-04 17:10

"Thomas Antonsen" <thomcat2.REMOVE@mail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> forskellen, på dem hvor farven er ens? Den ene koster 10.975 kr, den
> anden 11.244 kr. Jeg kan altså ikke finde Holger?

Mener det er højttaler panelet der følger med i den dyre model.

--
Bjarke Andersen