Zero 7 feat. Tina Dickow m.m.
Fra : rosenauer.dk

Dato : 24-04-04 18:19

Hej !

Ved ikke om nogle af jer var til Zero 7s koncert i Vega i torsdags - håber
det for, det var en VIRKELIG fed koncert. Imponerende lyd fra et 11 mands
stort band - derudover 4 medbragte solister og et repertoire bestående af
både nyt og gammelt materiale!

Noget af det bedste jeg har været til i meget lang tid..

Jeg har tilføjet billeder og set-liste fra koncerten på
http://rosenauer.dk - kommentarer velkomne!

Med venlig hilsen

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 24-04-04 18:37

rosenauer.dk wrote:
> et 11 mands stort band - derudover 4 medbragte solister

5, faktisk.

Tina, Sia, Sophie, Yvonne og ham gutten, som jeg af en eller anden mærkelig
grund ikke aner hvad hedder....

Hende Sia er noget af det mest æggende, jeg har haft fornøjelsen af at se
længe.
Total eyecandy.

> Noget af det bedste jeg har været til i meget lang tid..

Enig. En rigtigt fin koncert.

> Jeg har tilføjet billeder og set-liste fra koncerten på
> http://rosenauer.dk - kommentarer velkomne!

Har du lyst hår og havde en sort t-shirt på?

-V-

Fra : rosenauer.dk

Dato : 25-04-04 12:55

> 5, faktisk.
>
> Tina, Sia, Sophie, Yvonne og ham gutten, som jeg af en eller anden
mærkelig
> grund ikke aner hvad hedder....

Han hedder Mozez .. og Yvonne er vel en del af det faste band ?!

> Hende Sia er noget af det mest æggende, jeg har haft fornøjelsen af at se
> længe. Total eyecandy.

Agree ! .. rigtig godt indpust i det band.. og sammenligningen med Uma
Thurman i Kill Bill er ikke til at overse :)

> Enig. En rigtigt fin koncert.

> Har du lyst hår og havde en sort t-shirt på?

Alt afhængig af hvorfor du gerne vil vide det så.. øh.. måske :)..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 26-04-04 11:02

rosenauer.dk wrote:
> Han hedder Mozez .. og Yvonne er vel en del af det faste band ?!

Mozez, ja.
Om hun er en del af det faste band ændrer vel ikke på at hun er solist?
Så bliver det på den anden side kun 10 mand i bandet. Hm, det bliver et
spørgsmål om definitioner, tror jeg.

> Agree ! .. rigtig godt indpust i det band.. og sammenligningen med Uma
> Thurman i Kill Bill er ikke til at overse :)

Hmmm, dunno 'bout that one.

Er der iøvrigt nogle her, som har hørt hendes soloplade?

> Alt afhængig af hvorfor du gerne vil vide det så.. øh.. måske :)..

Ikke på grund af det du tror/håber på....

Jeg sad på balkonen bagerst i salen og så 3 (?) fotografer snegle sig rundt
foran, og tænkte at du garanteret var en af dem.

-V-

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-04-04 12:32

> Mozez, ja.
> Om hun er en del af det faste band ændrer vel ikke på at hun er solist?
> Så bliver det på den anden side kun 10 mand i bandet. Hm, det bliver et
> spørgsmål om definitioner, tror jeg.

Agree :)

> Hmmm, dunno 'bout that one.

I kid you not =) - ligheden er slående!

> [...]
rundt
> foran, og tænkte at du garanteret var en af dem.

Aahh.. ok.. :).. så var det en plausibel årsag til at du spurgte - så svaret
er ja =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Anders Mogensen

Dato : 27-04-04 11:02

"rosenauer.dk" <martin@REMOVETHISrosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stort band - derudover 4 medbragte solister og et repertoire bestående af

Det var jeg i hvert fald - og jeg synes i hvert fald også at det var en fed
koncert! Sikken lyd!!
I starten virkede det dog lidt for poleret (som chillout-musik nu engang kan
være), men da de spillede en akustisk udgave af "Waiting line" var jeg
solgt. Og keyboard-soloen i forbindelse med Tina Dickow's "The Space
Between" (tror jeg nok)....wow! Og Sia Furler's nærmest barnlige optrin -
hehe Og..... og....
Jo, det var en rigtig god aften!

> Noget af det bedste jeg har været til i meget lang tid..

Enig. Jeg kunne slet ikke få armene ned bagefter

> Jeg har tilføjet billeder og set-liste fra koncerten på
> http://rosenauer.dk - kommentarer velkomne!

Takker for billederne - fine billeder! Jeg stod desværre nede bag i salen
(ved siden af lydmanden, hvor jeg til gengæld kunne lure set-listen), og med
mine 1,72m kunne jeg ikke se det hele. Derfor er det ganske rart at kunne se
hvordan det så ud fra nært hold

Som et af de sidste numre spillede de en sang i et lidt højere tempo end
normalt - den var faktisk rigtig fed! Ved du hvad det var for en?
(undskylder de sparsomme oplysninger) Og ved du om den er udgivet?

hilsen
Anders

Fra : -V-

Dato : 27-04-04 13:26

Anders Mogensen wrote:
> Som et af de sidste numre spillede de en sang i et lidt højere tempo
> end normalt - den var faktisk rigtig fed! Ved du hvad det var for en?
> (undskylder de sparsomme oplysninger) Og ved du om den er udgivet?

Den sidste sang er ny, uudgivet og ikke i samme stil som deres anden
produktion.

Første del af sangen var fino, men sidste var mere som en slags
uptempotrance, hvilket jeg slet ikke synes klæder dem.

-V-

Fra : rosenauer.dk

Dato : 27-04-04 19:31

> [...]
med
> mine 1,72m kunne jeg ikke se det hele. Derfor er det ganske rart at kunne

Tak for den positive kommentar =)

Mht. luring af setlisten, så har jeg taget et billede af den på mit
plankegulv :

http://www.rosenauer.dk/misc/zero7_setlist.jpg

> Som et af de sidste numre spillede de en sang i et lidt højere tempo end
> normalt - den var faktisk rigtig fed! Ved du hvad det var for en?
> (undskylder de sparsomme oplysninger) Og ved du om den er udgivet?

Den hedder Distractions og er som -V- nævner mig bekendt uudgivet!

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Anders Mogensen

Dato : 27-04-04 21:49

> Mht. luring af setlisten, så har jeg taget et billede af den på mit
> plankegulv :
>
> http://www.rosenauer.dk/misc/zero7_setlist.jpg

He he - that's it
Hvordan pokker har du fået fat i den?

> Den hedder Distractions og er som -V- nævner mig bekendt uudgivet!

Det var ikke Distractions jeg var ude efter - den kender jeg udmærket, og er
med på Simple Things.
Det må være enten Milton eller "Prov / Lt. Blue / Rain" (hvad disse
kryptiske bogstaver og tegn så end står for) som jeg jagter.

Anders

Fra : rosenauer.dk

Dato : 29-04-04 11:36

> [...]
> Det må være enten Milton eller "Prov / Lt. Blue / Rain" (hvad disse
> kryptiske bogstaver og tegn så end står for) som jeg jagter.

My mistake! :) .. råb højt når du finder ud af det - så vidt jeg husker
annoncerede de den som værende en sang de aldrig havde spillet live før.

/Martin
http://rosenauer.dk