Hvilken sang er det?
Fra : zcully

Dato : 24-04-04 11:38

Ved godt det er ret sparsomme oplysninger, men jeg har hørt en sang på P3.
De spiller den ret tit.
Det eneste jeg kan give af oplysninger er at der bliver sunget "Mother
Mother" i omkvædet (syntes jeg ihvertfald det lyder som om!!) Også lyder
sangen lidt som Coldplays Yellow.

Hvem er det?
Håber der er en der kan hjælpe mig

/Zcully

Fra : Carl Drud

Dato : 24-04-04 11:54

On Sat, 24 Apr 2004 12:38:11 +0200, zcully wrote:

> Det eneste jeg kan give af oplysninger er at der bliver sunget "Mother
> Mother" i omkvædet (syntes jeg ihvertfald det lyder som om!!) Også lyder
> sangen lidt som Coldplays Yellow.
>
> Hvem er det?

Er det ikke Marvin Gaye "What's going on"?

http://ra.soulwalking.co.uk:8080/ramgen/%7Ebwalktaa/Whats_Going_On_Marvin.rm

Carl

Fra : bettersexinc

Dato : 24-04-04 12:11

> Er det ikke Marvin Gaye "What's going on"?

De (P3) har ihvertfald spillet marvin gaye i denne uge, da det er 20 år
siden hans far skød ham.....

bsi

Fra : bettersexinc

Dato : 24-04-04 12:09

Så kom der endelig et musikspørgsmål son Zcully ikke kunne svare på

Kan ikke umiddelbart hjælpe, men er det dreng, pige, mand eller kvinde der
synger ?

bsi

Fra : zcully

Dato : 24-04-04 13:04

"bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote in message
> Så kom der endelig et musikspørgsmål son Zcully ikke kunne svare på
>
> Kan ikke umiddelbart hjælpe, men er det dreng, pige, mand eller kvinde der
> synger ?
>
> bsi

Ja det er ellers sjældent jeg er i tvivl. Google kan jo altid bruges
Men der er for lidt at søge på her.

Det er en mand der synger og det er ikke Marvin Gaye.

/Zcully

Fra : Morten Nielsen

Dato : 24-04-04 14:10

Fra : Michael Hansen

Dato : 25-04-04 20:19

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> sangen lidt som Coldplays Yellow.

Der kører et nummer i øjeblikket med et nyt dansk band - Virgo. Jeg husker
ikke titlen og ej heller om det nævnte omkvæd - men jeg har hørt den et par
gange og hver gang troet det var et Coldplay nummer.

De radiohittede (og i Boogie) med et andet nummer, der hedder Buggles (mener
jeg)

Bare en idé........

vh
Michael

Fra : Jesper

Dato : 27-04-04 18:27

Coldplays Chris Martin har faktisk sunget "What's Going On?" sammen med Bono.
vh
Jesper

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 02-05-04 19:00

Rasmus Thorsø Nielsen
rasmus.nielsen@tele2adsl.dk

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange og hver gang troet det var et Coldplay nummer.
>
> De radiohittede (og i Boogie) med et andet nummer, der hedder Buggles

For en god ordens skyld, mener jeg at du tænker på Virgo-sangen, The Wall.
Den er måske lidt Coldplay agtig..

Mvh. Rasmus