VITAL-ANIMIN-PRIS?
Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 28-04-01 15:35

Efter den gode snak om Vital-Animin, som jeg også selv bruger med jævne
mellemrum, for at sikre hvalpe (og fostre) en god start på knoglebygningen,
vil jeg gerne spørge:

HVOR KAN MAN KØBE VITAL-ANIMIN BILLIGST???????

På forhånd tak
Anne Mette

--
Anne Mette Mørup
Kennel Spring Swift

Fra : x Vuf x

Dato : 28-04-01 16:51

Sat, 28 Apr 2001 16:34:41 +0200, Anne Mette Mørup wrote:

> [...]
>vil jeg gerne spørge:

>HVOR KAN MAN KØBE VITAL-ANIMIN BILLIGST???????

Ja det vil jeg da også meget gerne vide, for jeg bruger det også til
mine hvalpe og ældre hunde.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-01 20:05

Hmmm... jeg plejere bare at købe det ved min dyrlæge... jeg ved ikke engang
hvad jeg gir' for det, for jeg skal altid ha' alt muligt andet, men jeg tror
da at Dyrlægen eller Matas er billigst?? Med mindra man kunne slå sig sammen
en stor gruppe og købe det direkte fra importøren?

R. Ilsøe

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-04-01 02:55

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cwEG6.350$n%6.258331732@news.mobilixnet.dk...
Med mindra man kunne slå sig sammen
> en stor gruppe og købe det direkte fra importøren?

Tja jeg giver 198 kr for 500 gr ... og vil meget gerne være med til at vi
går sammen nogle stykker og køber direkte hos importøren ..... har faktisk
selv tænkt på hvor jeg kan få det til rimelig pris jeg har jo to hunde der
får det .... Sandra p. gr. af gigt og Wupper p. gr. af pelsproblemer efter
sterilisering..... så hvad gør vi for at købe ind sammen????? forresten
savner jeg lige en mail fra dig ... så jeg ved hvordan du har det!!!

Søndagshils fra Ami

Fra : Claus Rathlou

Dato : 29-04-01 08:45

> Tja jeg giver 198 kr for 500 gr ...
Sidst jeg købte var prisen 998 kr. for 4 kg.

> og vil meget gerne være med til at vi går sammen nogle stykker og køber
direkte hos importøren
Om du køber hos firmaet Knud Hjorth eller ej, så er prisen den samme over
hele landet.

Jens Arnbjerg* har skrevet en artikel** i Dansk Veterinærtidsskrift*** om
vital-animin.

*Lektor, Klinisk Institut, KVL
** Sporstoffers anvendelse hos hunde og mink.
*** Dansk Veterinærtidsskrift 1995, 78, 1, 1/1

Mvh.

Claus Rathlou

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-04-01 10:15

> Tja jeg giver 198 kr for 500 gr ...

*støn* sikke en pris... Jeg er 95% sikker på at det ikke er hvad jeg give...
Jeg undersøger det lige i morgen... Jeg kunne forestille mig, uden at være
100% sikker selvfølgelig, at min dyrlæge vil være behjælpelig med en billig
pris, hvis vi er mange der køber... Kende jeg hende ret vil hun sikkert også
sende ud. Hun sælger i forvejen hundemad billigere end normale udsalgspris
og er generelt meget fair at handle med.

> savner jeg lige en mail fra dig ... så jeg ved hvordan du har det!!!

Jeg skriver lige en af dagene, der er mange lpuk'veer osv. men stadig ingen
baby... Den venter nok på foråret!

Rinnie Ilsøe
(der skal til vandet med vovserne i dag og til Ribe Onsdag eller Torsdag for
at købe ny barnevogn... Kan være vi lige kan mødes der

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-04-01 11:49

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3XQG6.6$fN7.1819767@news.mobilixnet.dk...

Jeg kunne forestille mig, uden at være
> 100% sikker selvfølgelig, at min dyrlæge vil være behjælpelig med en
billig
> pris, hvis vi er mange der køber..

<> det lyder rigtig godt ... glæder mig til at høre hvilken pris du finder
frem til!!!!

.. Kende jeg hende ret vil hun sikkert også
> sende ud. Hun sælger i forvejen hundemad billigere end normale udsalgspris
> og er generelt meget fair at handle med.
<> det lyder bare som om det er en rigtig god dyrlæge du der har !!! en skam
hun bor så langt fra Ribe

> (der skal til vandet med vovserne i dag og til Ribe Onsdag eller Torsdag
for
> at købe ny barnevogn... Kan være vi lige kan mødes der
<> håber du får en god tur ..... det med at mødes må vi lige skrive sammen
om ... sender mail senere på dagen ...

søndagshils fra Ami

Fra : Frank Eriksen

Dato : 28-04-01 20:27

(http://home3.swipnet.se/~w-33500/fodertillskott.html)

På denne adresse kan i se prisen i Sverige, kender ikke prisen i DK, men
måske er det billigere hinsidan
Mvh
Frank

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 30-04-01 08:07

Jeg plejer at købe det hos Matas. 4 kg. af gangen pris 998,- kr.

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-01 12:25

In article <fc.0073fb6b031b6f433b9aca008f16331a.31b6fd0@net.dialog.dk>,
"\"Poul Erik Rise /SID\"" <"Poul Erik Rise /SID"@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg plejer at købe det hos Matas. 4 kg. af gangen pris 998,- kr.

Hvordan er doseringen, dvs mængde VA/kg pattedyr?

--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 01-05-01 12:07

Herligt med de mange svar. Tak for det.
Jeg har lige fået prisen fra e'n af Ålborgs store dyrehandler.
HOLD NU FAST
4 KG 1299 KR.
ØH- Jeg tror nok, jeg lige smutter i Matas.

Mange hilsener fra Anne Mette

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 30-04-01 13:41

newsspam2@mail.edlich.dk,Ny-Internet writes:
>Hvordan er doseringen, dvs mængde VA/kg pattedyr?

Jeg mener at kunne huske det er 1 g/5 kg

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-01 15:09

In article <fc.0073fb6b031bccdb3b9aca008f16331a.31bcd63@net.dialog.dk>,
"\"Poul Erik Rise /SID\"" <"Poul Erik Rise /SID"@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg mener at kunne huske det er 1 g/5 kg

Så er prisen da ikke så farlig igen. De 4 kg for 1000kr ville holde et
år til en hund i Brutus' størrelse (ca 55kg).