Ros til Biocity Aalborg
Fra : Peter Risager

Dato : 23-04-04 15:38

Igår var jeg som så mange andre "Biozonen medlemmer" blevet inviteret til
forpremiere/ marathon på Killbill 1+2.

Jeg møder i biografen i god tid før klokken 19, der er stuvende fuldt foran
billetlugen, og da jeg endelig kommer frem viser det sig at de ikke har
modtaget min bestilling? Dette var mærkeligt da jeg 3 gange spurgte hende
damen i røret om hun havde fået det rigtige nummer...

Nå, damen i lugen sagde at der ikke var andet at gøre end at vente til lige
før filmen startede, og så ville hun se om der var nogen billetter der ikke
var hentet. Da klokken så bliver 19, og jeg (og de 6 andre gutter foran mig
i "billetrod-til-KillBill-køen) kommer foran i køen, lykkes det damen at
finde nogen billetter, tilmed nogen ret hæderlige nogen på syvende række.

Da vi så alle sammen har fået betalt (dem foran mig skulle alle betale med
hver deres kort), var klokken blevet 19.15, og jeg og min makker løber/
falder op af trappen. Ved "billetkontrollen" siger kontrolløren at vi skal
skynde os for de venter alle sammen på os. Jaja, sikke en joker, bliver vi
enige om, men mindsandten, efter at have fået købt popcorn og cola, viser
det sig at de har ventet med at starte filmen til 19.20, fordi der var rod i
billetterne.

Se det var altså service, så ros til BioCity Aalborg.

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 26-04-04 22:38

Peter Risager skrev i en meddelelse...
> [...]
> finde nogen billetter, tilmed nogen ret hæderlige nogen på syvende række.
1. Spørgsmål: Hvorfor åbnede de ikke den tredje luge?

> Da vi så alle sammen har fået betalt (dem foran mig skulle alle betale med
> hver deres kort), var klokken blevet 19.15, og jeg og min makker løber/
Rent faktisk skulle vi have rabatten på vores billetter, og rent faktisk
selv om vi sad ved siden af hinanden, skulle DAMEN i lugen afbestille og
bestille billetterne igen enkeltvis!!! Hmm... burde det være nødvendigt? Der
var også rod, da jeg afhentede dem, men da kun en ANDEN dame da sagtens
klare bestillingen på en gang?!?

> [...]
> det sig at de har ventet med at starte filmen til 19.20, fordi der var rod
Ah... mon dog.... Tror snarere det hang sammen med, at folk generelt ikke
kunne snøvle sig ind i Biffen, end at det var jer, de ventede på.. men ok...
lev i troen..

> Se det var altså service, så ros til BioCity Aalborg.
Dårlig service er også service...

Og nu hvor vi er ved det....
.....2. Spørgsmål: Hvorfor har de ikke lavet slik/sodavand/popcorn stedet
lidt smartere, så man IKKE skal gå ind og ud næsten samme sted =
menneskeprop..??

-- HEJ
.............er også glad for den nye Bio-standard i Aalborg....