Trailere - hvilke af de her film skal I se~
Fra : Martin Andersen

Dato : 22-04-04 20:18

http://www.comingsoon.net/movies/a/aloneinthedark.php

Ser spændende ud. Med Christian Slater, Tara Reid og Stephen Dorff fra Blade
filmene

http://www.comingsoon.net/movies/t/terminal.php

Tom Hanks og Steven Spielberg. Andet behøves man ikke at sige.

http://www.apple.com/trailers/fox/man_on_fire/final_trailer/large.html

Endnu engang Denzel Washington i en god film(tror jeg)

http://www.comingsoon.net/movies/a/anacondas.php

Efterfølgeren til Anaconda fra 1997

Fra : Koeffe

Dato : 23-04-04 12:20

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse

> Tom Hanks og Steven Spielberg. Andet behøves man ikke at sige.
>
> http://www.apple.com/trailers/fox/man_on_fire/final_trailer/large.html

Den ser ret god og original ud. Men øv, jeg hader at finde en god film som
man først kan se om laaang tid. Den har først premiere i USA 18. juni 2004
:c/

--
Koeffe

Fra : PerX ...

Dato : 24-04-04 13:31

In article <mTUhc.56923$mU6.234583@newsb.telia.net>,
15andersen_removethis_@telia.com says...
> http://www.comingsoon.net/movies/t/terminal.php
>
> Tom Hanks og Steven Spielberg. Andet behøves man ikke at sige.

Den lyder godt nok anderledes for en amerikansk film. "Livet i en fly
terminal" - cool *G*

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-04-04 21:55

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> writes:

> Den lyder godt nok anderledes for en amerikansk film. "Livet i en fly
> terminal" - cool *G*

Airport?

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Koeffe

Dato : 25-04-04 01:14

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Den lyder godt nok anderledes for en amerikansk film. "Livet i en fly
> terminal" - cool *G*

Egentlig er konceptet vel ikke så langt fra Castaway? Men jeg tror nu denne
her bliver bedre...

--
Koeffe

Fra : PerX ...

Dato : 25-04-04 23:38

In article <408b02d7$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
kena_FJERN_DETTE_@mail.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Egentlig er konceptet vel ikke så langt fra Castaway? Men jeg tror nu denne
> her bliver bedre...

Jeg så aldrig Castaway, det tiltalte mig ikke. Men ja, jeg syntes
faktisk Terminal ser ud til at være interessant.