Jungle Burger
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 22-04-04 15:54

Jeg har filmen på VCD hvis nogen skulle være interesseret kan i lige maile
mig.

Hygsom
Leo

---

Fra : Jesper

Dato : 22-04-04 17:57

Leo Vaeversted <leo@adr.dk> wrote:

> Jeg har filmen på VCD hvis nogen skulle være interesseret kan i lige maile
> mig.
>
> Hygsom
> Leo

Har en kopi af den danske videoudgave, oversættelsen er skigende morsom.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 22-04-04 18:32

> Har en kopi af den danske videoudgave, oversættelsen er skigende morsom.
> --

Viste ikke den var lavet med dansk tale, kunne jeg godt tænke mig at se en
gang,
er der mulighed for en kopi eller noget. Evt. en konvatering til SVCD eller
VCD.

Hygsom
Leo

---

Fra : Jesper

Dato : 22-04-04 19:26

> [...]
> gang,
> er der mulighed for en kopi eller noget. Evt. en konvatering til SVCD eller

Den er ikke med dansk tale, jeg taler om undertekstoversættelsen og der
er benyttet og det er biografundertekster.

Fra : Mythos

Dato : 22-04-04 21:26

"Leo Vaeversted" <leo@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har filmen på VCD hvis nogen skulle være interesseret kan i lige maile
> [...]

Hej Leo

Jeg har forsøgt at maile til dig, men jeg får det retur.

Kim Larsen

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 22-04-04 23:22

E-mail adressen var forkert.