Opstaldningsplads på Amager søges
Fra : jle

Dato : 22-04-04 13:16

Hej - på vegne af min ex-svigermor - søger jeg efter opstaldningsplads til
CV - helst på Amager, men også gerne i Stor-København.

Har du et tip, så svar her i gruppen.

John

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-04-04 17:45

jle wrote:
> Hej - på vegne af min ex-svigermor - søger jeg efter
> opstaldningsplads til CV - helst på Amager, men også gerne i
> Stor-København.
>
> Har du et tip, så svar her i gruppen.

Prøv at se dette link moske det var noget
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=opbevaring

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen
Hyundai Santa Fe CRDI 4WD

Fra : jle

Dato : 22-04-04 20:20

"Steen Larsen" <steen-larsen@(fjern)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se dette link moske det var noget
> [...]
Tak for tippet, udmærket side, men den løste desværre ikke problemet - hun
vil gerne lidt tættere på København, hvis det ellers er muligt.
John

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-04-04 22:03

"jle" <john.lehmann@a.cirque.tv> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tak for tippet, udmærket side, men den løste desværre ikke problemet - hun
> vil gerne lidt tættere på København, hvis det ellers er muligt.

Jeg har gennem mange år lagt mærke til at der står mange cv'er bag
tæppeforretningen "Uttrup" på Artillerivej - helt ude ved enden.
Men jeg har aldrig fået øje på et skilt med udlejers navn....
Hvis ikke adressen er samme som tæppefirmaet kan de have
adresse "om hjørnet" - kan ikke lige huske om den videre vej
over lossepladsen ud til Sjællandsbroen har samme navn...
--
Mvh

Fra : yellowstone

Dato : 01-05-04 23:44

Tak for tippet - vi prøver at forhøre os derude.
John
PS: undskyld at der gik et par dage før min respons, PC'en har været nede
(og jeg har været "hysterisk")
John