L.O.C undskyld
Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 21-04-04 22:51

Hej har L.O.C lavet en radio version uden SO og tilgive min pik ?
og hva hedder evt. den version ?

Regards
carsten

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 22-04-04 07:17

"[4660] Carsten Petersen" <c.p@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej har L.O.C lavet en radio version uden SO og tilgive min pik ?
> og hva hedder evt. den version ?

Ja, det har han. Den hedder Undskyld Ho, og det er den han har lavet video
over, hvis du noget tidspunkt har set den.
Jeg tror den findes på Undskyld-singlen, men er ikke sikker.

/Rasmus

Fra : Ralph

Dato : 22-04-04 10:45

"[4660] Carsten Petersen" <c.p@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej har L.O.C lavet en radio version uden SO og tilgive min pik ?
> og hva hedder evt. den version ?

[satire on]

I originalen - skrevet af Henrik - synger han (ja synger) "her er min hånd,
ka du tilgi den?"

At så Loc (udtales log) har lavet lidt om på teksten det er så en anden sag.

[satire off]

hint: angora

--
venligst
Ralph

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 11:27

Ralph wrote:
> [...]
> hånd, ka du tilgi den?"
>
> At så Loc (udtales log) har lavet lidt om på teksten det er så en

Bwahahaha!

Jeg synes at Angora bliver bedre og bedre.
"Ja, nemlig!"

-V-

Fra : Thomas

Dato : 22-04-04 12:37

> I originalen - skrevet af Henrik - synger han (ja synger) "her er min
hånd,
> ka du tilgi den?"

Han sang faktisk "Her er min hånd, kan du tilgive mig?"

..Thomas

Fra : Morten Nielsen

Dato : 22-04-04 16:57

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 24-04-04 12:30

Men er der nogen der ved hvor man kan få fat i den version ?

"> >

Fra : Thomas

Dato : 24-04-04 17:32

> Men er der nogen der ved hvor man kan få fat i den version ?

http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_10.asx

Ca. 26 minutter inde i klippet... Der kan man høre/se den.

..Thomas