Hvor findes teksten "Når lyset brænder ud.~
Fra : Jan

Dato : 21-04-04 21:46

Hejsa

Min datter skal lave noget teater og går hele tiden og synger "når lyset
brænder ud" - hvad kan det være for en sang og er der evt. nogle der kunne
maile mig nummeret som en mp3 fil, så jeg kan spille originalen for hende så
hun bedre kan lære den (hun er 6 år).
Send mig en mail hvis du har mulighed for at maile den til mig, så skal du
få en mail der kan indeholde sådan en fil.

Jan

Fra : Kenneth

Dato : 21-04-04 21:52

Jeg kan desværre ikke hjælpe med lyd men den er med Sebastian fra en af hans
første plader, måske andre kan hjælpe her fra.
Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 21-04-04 22:01

FLOVT FLOVT FLOVT
Ja det er jo ikke lige meget om der står "lyset brænder ud" eller "lyset
bryder frem" jeg klapper i og trækker mig tilbage i god ro og
orden...........
Undskyld
Kenneth

Fra : Christian

Dato : 21-04-04 22:09

> [...]
hans
> første plader, måske andre kan hjælpe her fra.

Jeg tror de andre har ret...den med Sebastian hedder "Når lyset bryder frem"

Christian

Fra : Kong Kent

Dato : 21-04-04 21:54

> [...]
> maile mig nummeret som en mp3 fil, så jeg kan spille originalen for hende

Det er Gasolins "Masser af succes" fra pladen "Gas 5"

Nedenfor er teksten:
---
Artist: Gasolin'
Song Title: Masser Af Succes

Masser af succes
og det der hører til
masser af fede spotlights
privatliv og musik.

Fra job til job
koncert uden stop
iskolde garderober
autografer og sceneskræk.

Men om natten
når lyset brænder ud
og alt bli'r stille
er du ene
åh så ene.

Venner en masse
halvtomme glas
kærtegn og glemte løfter
kontrakter og gas.

Ja døgn uden hvil
hej mand, prøv nu på og smil ikke
ja og spred dine smukke vinger
og flyv som en fugl.

For i nat
når lyset brænder ud
og alt bli'r stille
er du ene
åh så ene.

Ja i nat
når lyset brænder ud
og alt bli'r stille
er du ene
åh så ene.
---

http://www.vlyrics.com/g/gasolin5241/masserafsucces221156.html

MP3 siger du? Næh du! Køb du hellere pladen i forretningen. Nej, stryg det.
Køb hele "Black Box", for du fortryder aldrig nogensinde den investering!

Kent Kirkegaard Jensen - STOR Gas'fan!
www.heavyjam.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-04-04 21:55

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min datter skal lave noget teater og går hele tiden og synger "når lyset
> brænder ud" - hvad kan det være for en sang

Gasolin - Masser Af Succes
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/45/gas5/akkoder/masser_af_succes.htm

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jan

Dato : 22-04-04 21:07

Det er ikke det nummer, hun har nu sunget noget mere og det er ikke den.

Kan det mon være sebastian så

Jan

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4086df56$0$162$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 06-05-04 23:44

> Det er ikke det nummer, hun har nu sunget noget mere og det er ikke den.
>
> Kan det mon være sebastian så
>
> Jan

Hej Jan

Kan det ikke være "Mens lyset brænder ud" - en gammel Bifrost-ting fra
dobbelt-LP'en Til en Sigøjner fra 1977??

mvh

Steen

Fra : Jan

Dato : 22-04-04 21:13

hej igen

Har lige søgt på nettet og fundet ud af at Sebastian har lavet et nummer der
hedder "når lyset bryder frem" - er der nogen der har den på mp3.