Hvem synger denne sang?
Fra : CK

Dato : 21-04-04 19:56

Hej,

Jeg har fået følgende linie i hovedet og kan bare ikke huske hvad sangen
hedder og hvem der synger den - er der mon en af jer som kan hjælpe? - Mente
selv det var Ray Dee Ohh, men jeg har ikke kunnet finde sangen.

"...du forsvandt lige så hutigt som du kom...vendte aldrig om, gik med
[lyset/solen/vinden?], da efteråret kom..."

Takker mange gange på forhånd!

Charlotte

Fra : Steen

Dato : 21-04-04 20:11

CK wrote:

> [...]
>
> "...du forsvandt lige så hutigt som du kom...vendte aldrig om, gik med
> [lyset/solen/vinden?], da efteråret kom..."

Dodo?

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 20:51

> "...du forsvandt lige så hutigt som du kom...vendte aldrig om, gik med
> [lyset/solen/vinden?], da efteråret kom..."
>
> Takker mange gange på forhånd!

Dodo and the dodos - du forsvandt ( fra deres første album )

Mvh
Jan Rysz

Fra : CK

Dato : 21-04-04 21:05