noder velkommen lærkelil gl. version
Fra : Ralph

Dato : 21-04-04 14:35

Nogen der kender et link, eller har et eksemplar selv af noderne til den
gamle version af velkommen lærkelil. Helst med becifringer, men alle noder
er velkomne. lyt evt. her

http://www.ugle.dk/velkommen_laerkelil.mid

--
venligst
Ralph

Fra : Poul Erik

Dato : 21-04-04 17:48

On Wed, 21 Apr 2004 15:34:30 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>gamle version af velkommen lærkelil. Helst med becifringer, men alle noder

Desværre ikke, men er du - eller en anden - interesseret, har jeg 3
nodebøger liggende, fra min morfar (han gav klaver undervisning).

Det er Danmarks Melodibog (2. del - 300 melodier med underliggende
text).

Hornemans Pianoforte-Skole (29 oplag)

samt en jeg ikke ved hvad hedder, da titel bladet manger.

Bøgerne er meget slidte, da de er godt brugte.

Krav, at portoen dækkes, eller de afhentes i Randers.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-04-04 18:20

> [...]
> gamle version af velkommen lærkelil. Helst med becifringer, men alle noder

Hej Ralph.

Jeg har taget din midi-fil og fået Noteworthy Composer til at skrive den ud
i noder, som jeg så har lavet til en JPG-fil. Jeg er ikke den store
nodelæser, men jeg synes, det ser nogenlunde fornuftigt ud.
Du kan finde den her:
http://home.tiscali.dk/larsfr/laerke.jpg
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ralph

Dato : 21-04-04 22:40

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i noder, som jeg så har lavet til en JPG-fil. Jeg er ikke den store
> nodelæser, men jeg synes, det ser nogenlunde fornuftigt ud.

Det synes jeg godt nok er flot, mange, mange tak - rart at vide at fremmede
vil gøre sig lidt umage for at hjælpe. Min søn - som skal konfirmeres på
søndag, og min svigermor som har skrevet en sang på en - for de fleste -
ukendt melodi, er også yderst taknemmelige

--
venligst
Ralph

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-04-04 04:57

> [...]
> søndag, og min svigermor som har skrevet en sang på en - for de fleste -
> ukendt melodi, er også yderst taknemmelige

Velbekomme og god fest!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Kurt Andersen

Dato : 21-04-04 20:42

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev:
> [...]
Jeg har lagt en node i pdf format på: www.bellisvej.dk/laerke

Venlig hilsen
Kurt

Fra : Ralph

Dato : 21-04-04 22:42

"Kurt Andersen (slet W77NA)" <irkuan@W77NAprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt en node i pdf format på: www.bellisvej.dk/laerke

Tak for din ulejlighed, nu har jeg den i 2 forskellige tonearter - mange
tak.

--
venligst
Ralph