Skærme
Fijala 3554
Pris??
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 21-04-04 11:25

Jeg har forgæves spurgt i dk.marked.privat.edb og ingen lader til at vide
hvad en Sony HMD-A420 med 1½ års garanti er værd i dag, hvis noget
overhovedet...

Nogen her der kan hjælpe???

Med venlig hilsen

35mmfilm.dk
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : JK

Dato : 22-04-04 19:14

On Wed, 21 Apr 2004 12:25:09 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<nowayiwillletuspamme@skod.fr> wrote:

>Jeg har forgæves spurgt i dk.marked.privat.edb og ingen lader til at vide
>hvad en Sony HMD-A420 med 1½ års garanti er værd i dag, hvis noget
>overhovedet...
>
>Nogen her der kan hjælpe???

Man skal jo være detektiv for at hjælpe dig. For det første skal man
gætte sig til at du vil sælge en skærm brugt, 1/2 år gammel.

For det andet står skærmen ikke anført på www.edbpriser.dk som en, man
kan købe i DK.

For det tredje viser en google søgning

http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4120424269&category=3696

at den sælges brugt på ebay for 220 EUR.

Nyprisen kender vi jo ikke. Specifikationerne heller ikke.
Men jeg ser kvalitets billedrørs skærme solgt for 5-700 kr. De er ikke
lige oppe i tiden.

Hvad med noget info, så får du det måske.

mvh

John