Mobilix nede lørdag 02.00-14.00
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 28-04-01 14:21

Er der nogen som også er koblet på Mobilix ADSL på Central Odense, hvis så
mail lige tlf. nr. så jeg en anden gang lige kan ringe og høre om det kun
skulle være hos mig at der er problemer med forbindelsen.

Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7
5000 Odense C
lhj@e-privat.dk
66 11 59 98

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-01 19:23

"Lars Henrik Jensen" <lhj@e-privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som også er koblet på Mobilix ADSL på Central Odense, hvis så
> mail lige tlf. nr. så jeg en anden gang lige kan ringe og høre om det kun
> skulle være hos mig at der er problemer med forbindelsen.

Hej.

Jeg er ikke koblet op via Odense, men jeg ved at der ikke har været
problemer.

Mvh HAA:

Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 28-04-01 23:43

Jeg var i kontakt med kundeservice som forklarede at "serveren" var nede og
at det ville tage et par timer. Hvilken server hun referede til kunne
isåfald være godt at vide når andre godt kunne være koblet op.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-01 23:50

> [...]
> at det ville tage et par timer. Hvilken server hun referede til kunne
> isåfald være godt at vide når andre godt kunne være koblet op.

Det må være BAS'en hun snakkede om....BroadbandAccessServer.

Mvh HAA:

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-05-01 13:48

> og
> Det må være BAS'en hun snakkede om....BroadbandAccessServer.

Men der havde jo ikke været problemer. Det vidste du jo?

mvh
Kim Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-05-01 13:09

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse
> Men der havde jo ikke været problemer. Det vidste du jo?

En BAS er ikke en ADSL Central som der hentydes til i første indlæg...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855