Bruge XML?
Fra : konsulenten

Dato : 02-01-01 10:53

Hvordan kommer jeg igang med at bruge XML med java?
Hvad for classes skal jeg bruge?
Og hvor finder jeg dem henne?

Hvis du har et lille eksempel ville det være rigtig fint.

// Konsulenten

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 02-01-01 10:57

In <Yxh46.14106$Ru.86308@twister.sunsite.dk> "konsulenten" <konsulenten.news@kandu.dk> writes:

>Hvordan kommer jeg igang med at bruge XML med java?
>Hvad for classes skal jeg bruge?
>Og hvor finder jeg dem henne?

>Hvis du har et lille eksempel ville det være rigtig fint.

>// Konsulenten

Hej "Konsulenten",
Dette ville vaere rart med et rigtigt navn, men anyway her er et link:

http://alphaworks.ibm.com/
og soeg efter "xml", saa finder du bl.a. xerces og xml4j

Nu ved vi jo ikke hvad du skal bruge XML til, saa det giver ikke mening med
et eksempel.

/Martin M. Pedersen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-01-01 12:55

konsulenten wrote:

> Hvordan kommer jeg igang med at bruge XML med java?
> Hvad for classes skal jeg bruge?
> Og hvor finder jeg dem henne?

Start her:

   http://xml.apache.org/xerces-j/index.html

Masser af eksempler og kode.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear