Hvem er pigen ? - TV 2
Fra : SpookiePower

Dato : 20-04-04 13:29

Hvem er den blonde pige der spiller guitar/bass
sammen med TV2 under Grøn koncert 2003. Jeg har
DVD'en HITS, hvor man ser hende, men jeg kan ikke
finde hendes navn nogle steder.

Fra : Jacob E.

Dato : 20-04-04 13:49

SpookiePower wrote:
> Hvem er den blonde pige der spiller guitar/bass
> sammen med TV2 under Grøn koncert 2003. Jeg har
> DVD'en HITS, hvor man ser hende, men jeg kan ikke
> finde hendes navn nogle steder.

Uden at have set ovennævnte, er mit bud Jette Schandorff.

Mvh Jacob E.
--
www.defede80ere.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 20-04-04 14:01

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Hvem er den blonde pige der spiller guitar/bass
> sammen med TV2 under Grøn koncert 2003. Jeg har
> DVD'en HITS, hvor man ser hende, men jeg kan ikke
> finde hendes navn nogle steder.
Hun hedder Stine Birch, læs mere her:
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=251386/

Fra : SpookiePower

Dato : 20-04-04 14:10

Det må næsten være hende. Tak skal du have.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-04-04 14:17

> Det må næsten være hende. Tak skal du have.

Det er hende.. Stine Birch har udover at spille med TV2 også været på tur
med Freya - se
http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Freya/Live%20at%20Train,%20Aarhus
og har så vidt jeg husker også været studie- og live musiker/backing vocals
for en række andre kunstnere.

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : I8NY

Dato : 20-04-04 21:44

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Hun hedder Stine Birch, læs mere her:
> http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=251386/

Har deres "gamle" bassist forladt bandet?

Mvh I8NY
"Baaaaad pie...baaaad pie"Cartman
"Succes er utilgivelig synd mod medmennesket"Bierce